Juan Rodríguez Poo presenta la seua dimissió com a president de l'INE
Rodríguez Poo hi va ingressar fa quatre anys com a màxim responsable de l'entitat
El president de l'Institut Nacional d'Estadística (INE), Juan Manuel Rodríguez Poo, ha presentat la seua dimissió del càrrec que ostentava des de l'any 2018 al capdavant de l'organisme, segons han confirmat fonts del govern.
Rodríguez Poo hi va ingressar fa quatre anys com a màxim responsable de l'INE, substituint així Gregorio Izquierdo, que ocupava el lloc des de desembre de 2011.
Nascut el 1964, és llicenciat en Ciències Econòmiques i Empresarials per la Universitat del País Basc i doctor en Economia per la Universitat Catòlica de Lovaina. Així mateix, és catedràtic d'Econometria en la Universitat de Cantàbria des de 2005 i abans ho va ser a la de Saragossa. Entre 2004 i 2011 va dirigir l'Institut Càntabre d'Estadística i ha participat en la comissió d'experts per a la reforma del sistema de finançament autonòmic per designació del Govern de Cantàbria.
Més llegit
-
Mor de forma sobtada a l'Oceanogràfic una de les belugues rescatades del Canadà
-
Una xiqueta de 5 anys, intoxicada de gravetat després de prendre un suc en un local de Xàbia
-
Detenen el jove acusat de matar el padrastre amb un pes de gimnàs a València
-
Israel i el Marroc estrenyen lligams i acorden l’obertura d’ambaixades
-
Una forta tamborinada descarrega quasi quaranta litres en punts de la Marina Alta en a penes una hora
-
Un veí de Ceuta, apunyalat presumptament per quatre migrants en un intent de robatori