El govern espanyol confirma la pujada d’un 2% en el sou del funcionariat
L’executiu es compromet a fer-ho com més prompte millor i amb efecte retroactiu des de l'1 de gener de 2020.
El govern espanyol ha confirmat el seu compromís de pujar un 2% el sou dels funcionariat. De fet, la ministra de Política Territorial i Funció Pública, ha assegurat que l’executiu ho farà com més prompte millor i amb efecte retroactiu des de l'1 de gener de 2020.
En 2018, l'executiu de Pedro Sánchez es va comprometre amb els sindicats a complir amb l'acord de pujades salarials que els agents socials havien pactat amb l'anterior govern per a 2018, 2019 i 2020.
Per a enguany, l'acord preveu un increment del 2%, més un 0,3% addicional i un 0,5% en funció de l'evolució econòmica, però la pujada es va quedar en l'aire amb el govern en funcions.
Més llegit
-
Decreten l'alerta hidrològica al voltant del riu Magre per fortes pluges
-
MINUT A MINUT | Pérez Llorca s'enfronta al debat de política general
-
Detenen a Torrent una dona acusada d’estafar més d’1,3 milions d’euros amb falses inversions en borsa
-
Comença la campanya de vacunació coincidint amb l'augment de contagis dels virus respiratoris
-
S'activa l'avís taronja per pluges a l'interior de València i Castelló des de la mitjanit
-
Detenen un home per assassinar la parella a Benidorm i dos homes més per encobriment