Fullana: "Compromís ha d'aspirar a liderar l'esquerra a Alacant i fer front al zaplanista Mazón"
El candidat a les primàries per Alacant considera "perfecte i legítim" que Baldoví haja donat públicament el seu suport a Aitana Mas
El candidat de Compromís a les primàries per Alacant, Gerard Fullana, ha destacat en una entrevista a Les notícies del matí que "Compromís ha d'aspirar a liderar l'esquerra a la província d'Alacant i ho pot fer".
Per a assolir aquest objectiu, el també portaveu de Compromís a la Diputació d'Alacant considera que han de tindre un "discurs valent, ser nosaltres mateixos i emprar les nostres paraules".
Gerad Fullana assegura que "la dreta valenciana està a l'UCI" amb un candidat que representa el passat del PP i que Compromís està preparat per "a ser la primera força i fer front al zaplanista Mazón".
També ha valorat que Joan Baldoví haja donat públicament el seu suport a Aitana Mas per a ser la número 1 per Alacant i afirma que li sembla "perfecte i legítim". Fullana creu que és important que al capdavant de la candidatura es puga formar un bon tàndem i que ell mateix també votarà per Aitana Mas.
Així, ha explicat que en la proposta de primàries a Alacant el que fa la militància "és ordenar la llista" de candidats i hi ha "una proposta ferma de compartir" a l'hora de demanar el vot. "Estic segur que farem una de les millors candidatures".
Fullana s'ha definit com "un candidat de comarques" i aposta per "no només portar més recursos per al sud, sinó també distribuir-los als pobles i comarques". "Vull ser la veu dels col·lectius municipals dels pobles del sud a les Corts", ha remarcat.
"El trenet no pot substituir el tren de la costa"
En aquestes últimes setmanes Fullana ha posat en marxa un diàleg amb la militància i afirma que una de les principals inquietuds que li han traslladat és la qüestió del transport. Segons ha assenyalat, és vital avançar en la política de transport públic i ha denunciat que a les comarques del sud no hi ha el servei de rodalia a la majoria de ciutats. "És molt alarmat que de Benidorm a Alacant no hi haja un tren de rodalia".
Pel que fa al projecte de Tram Gandia-Dénia que promou la Generalitat, Fullana ha dit que "tardar de Dénia a Alacant tres hores és un servei més, però no una solució, el Tram o el trenet no podent ser el substituït del tren de la costa".
"El que fa el govern amb el Tajo és imperdonable i ha de rectificar"
Aquesta setmana el Consell de Ministres té previst aprovar el nou Pla Hidrològic del Tajo, que implica una retallada en l'aigua que rebran els regants del Segura procedents del transvasament, i que ha mobilitzat enormement el sector del camp d'Alacant.
Per a Fullana, el principal error del govern espanyol és vendre'ns i explicar una cosa que no ha fet i això és imperdonable i ha de rectificar. Si a la gent li dius que hi haurà una quota hídrica s'han de complir".
Més llegit
-
Laura Morell, sobre la llei Bolaños: “La reforma només pretén el control des de dins del poder judicial”
-
Diversos tècnics afirmen que les obres al barranc de Poio haurien reduït els efectes de la dana
-
Entra en vigor este dimarts el registre obligatori per als lloguers turístics de curta duració
-
Mazón presenta Endavant, un pla de reconstrucció postdana amb 339 mesures i 29.000 milions de pressupost
-
Feijóo inicia una ronda de contactes amb els socis de Sánchez per a una possible moció de censura
-
Comença la comissió d’investigació de la dana a les Corts
Més vist
Més escoltat
-
30.06.2025 | Luís Fernández, VIELCA INGENIERÍA
-
30.06.2025 | 90 minuts
-
30.06.2025 | A poqueta nit | Primera Part
-
30.06.2025 | “Fil d’Irene”, el calvari de les dones migrants llatinoamericanes que busquen una nova vida als Estats Units
-
01.07.2025 | Les notícies del migdia
-
30.06.2025 | Queda’t amb El GastroTurista | Binhui Jiang