Francisco Potenciano deixa les Arts
El Palau Reina Sofia ha arribat a un acord amb ell per a tancar la seua etapa com a director general del coliseu.
El director general del Palau dels Arts, Francisco Potenciano, deixarà el càrrec en els pròxims dies, després de quasi cinc anys al capdavant de diverses responsabilitats en el coliseu valencià.
Fonts del Palau Reina Sofia han confirmat que han arribat a un acord amb Potenciano per a tancar la seua etapa al capdavant de la direcció general per "raons personals i professionals", així com per a "aprofundir i tancar el nou cicle derivat del nou patronat de la fundació".
Potenciano, que és funcionari de l'Ajuntament de Torrent des del 1989 i llicenciat en Ciències Econòmiques i Empresarials, va ser nomenat director general de l'entitat el juny passat. No obstant això, el directiu va arribar al Palau dels Arts l'any 2014 de la mà de qui era consellera de Cultura del govern autonòmic del PP, María José Català, com a responsable econòmic del coliseu i, a pesar del canvi de govern autonòmic, es va mantindre al capdavant de la part econòmica del teatre d'òpera.
Més llegit
-
La justícia obliga l'Ajuntament de València a canviar d'ubicació tots els festivals i concerts que ara tenen lloc a la Ciutat de les Arts
-
Complicat rescat a València: salven un operari atrapat mentre podava una palmera
-
Consulta el mapa de les gasolineres valencianes després de l'entrada en vigor de la reducció de preus
-
Un atac massiu amb drons d’Ucraïna incendia una terminal portuària russa a Ust-Luga
-
Cautela per la citació entre les víctimes, que esperen que Mazón acabe perdent l'aforament
-
Baralla política a les Corts per la contractació, en comissió de servicis, de la parella de Pérez Llorca en la Diputació de València