La Fiscalia investiga la víctima abusada per l'exmarit d'Oltra per possible desprotecció del seu nadó
Serveis Socials va denunciar a la Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives una possible situació de desprotecció del menor el 17 de juny
La Fiscalia de Menors investiga la suposada desprotecció del nadó de la jove que va patir abusos de l'exmarit de l’exconsellera d’Igualtat i Polítiques Inclusives, Mónica Oltra, quan era menor d'edat i estava tutelada per la Generalitat.
L’expedient de desprotecció del menor es va obrir el 17 de juny, quatre dies abans que Oltra anunciara la dimissió com a vicepresidenta de la Generalitat i consellera d’Igualtat.
La Fiscalia va impulsar el procediment a partir d'un informe que Serveis Socials va traslladar a la Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives i podria concloure amb una declaració de desemparament i amb el menor en un centre o en una família d’acollida.
Més llegit
-
Set anys de presó per a l'exdirector de l'Hospital General de València Sergio Blasco per manipular contractes sanitaris
-
Dotze persones ateses per inhalació de fum i ansietat en un incendi en una vivenda a València
-
589 els morts, quasi 3.000 ferits i almenys 14 espanyols sepultats a Veneçuela
-
L’Agència Espacial Europea capta la foto més gran del cor de la Via Làctia, amb seixanta milions d'estreles
-
El Consell prorroga fins al 31 de desembre la reducció dels preus del transport públic
-
Els estudiants valencians obtenen la segona nota d'accés a la universitat més baixa de tot Espanya