Feijóo allunya els pactes amb l'actual PSOE després de suspendre el diàleg del CGPJ
El líder del PP ha avisat el govern que hi ha "moltes coses negociables en democràcia, però l'Estat no és una d'elles" i la justícia és un "cas paradigmàtic"
El líder del PP, Alberto Núñez Feijóo, ha allunyat la possibilitat d'aconseguir pactes amb l'actual PSOE després de donar aquest dijous per suspeses les negociacions per a renovar el Consell General del Poder Judicial.
El cap de l'oposició ha avisat el govern que hi ha "moltes coses negociables en democràcia" però l'Estat "no és una d'elles" i la justícia és un "cas paradigmàtic".
"Sé que els ciutadans enyoren acords i pactes d'Estat, jo també i estic segur que arribaran amb aquest PP i amb un altre PSOE", ha afirmat Feijóo en un desdejuni informatiu del diari El Correo a Vitòria.
Unes declaracions que arriben després de suspendre les converses per a renovar la justícia en constatar que el president, Pedro Sánchez, mantenia la intenció de rebaixar les penes del delicte de sedició.
Segons Feijóo, el govern ha fet seua la "deslegitimació de l'Estat" de l'"independentisme radical que s'obstinava a dir que la transició era la mera continuació del franquisme" i en conseqüència havia de ser "soscavat a poc a poc".
Una "estranya conversió" que no sap si és per "convicció profunda" o per "mer oportunisme" per a mantindre's en el poder.
Més llegit
-
La tardor entra de ple amb una davallada tèrmica generalitzada i acompanyada de fort vent al nord de Castelló
-
Els bombers rescaten tres persones en operacions aèries a Ontinyent, la Casella d’Alzira i Simat de la Valldigna
-
Desenes de milers de persones prenen els carrers de València per a demanar la dimissió de Mazón un any després de la dana
-
Mor José Manuel Ochotorena, mític porter del València
-
Mazón va acompanyar la periodista Maribel Vilaplana a les 18:45 hores del 29 d'octubre a un aparcament
-
El trauma de la dana: més del 30% dels xiquets i xiquetes afectats té por a les pluges i tempestes
Més vist
-
26.10.2025 | Entrada de bous i cavalls de Cheste
-
26.10.2025 | Mitja Marató Valencia Trinidad Alfonso Zurich 2025
-
La dotzena manifestació per la dimissió de Mazón, en imatges
-
Valencians al món | Llac de Constança
-
L'altra cara de la mitja marató: la victòria dels modestos
-
26.10.2025 | Crònica de la reconstrucció