Eva Montesinos celebra que el PSOE "torne a la coherència" i convoque primàries a Alacant
La portaveu del PSPV a l'Ajuntament anuncia la seua candidatura i valora positivament el pas arrere de la direcció federal.
El PSPV d'Alacant convocarà primàries per a triar el seu candidat o candidata a l'alcaldia. Només tres dies després d'anunciar des de la direcció federal la candidatura de Francesc Sanguino com a alcaldable d'Alacant, aquest dijous la van suspendre i van anunciar un procés de primàries que encara no té data.
La portaveu del PSPV a l'Ajuntament de la ciutat, Eva Montesinos, en declaracions a Les notícies del matí, ha anunciat la seua candidatura i ha valorat positivament el pas arrere de Ferraz. "Estic molt contenta que el partit haja tornat al trellat i a la coherència", ha afirmat.
Montesinos ha recordat que la seua candidatura havia presentat un recurs contra la suspensió de les primàries del PSPV a l'alcaldia, a les quals havia presentat 104 avals, en entendre que "en un partit que abandera la democràcia interna han de ser les bases qui trien els càrrecs". Així mateix, la portaveu socialista espera que el procés de primàries siga net i que permeta al partit eixir reforçat.
Més llegit
-
El colp de calor pot matar en hores: així s'ha d'actuar per a evitar-ho
-
Avís groc per temperatures altes, vent i granissades en bona part de la Comunitat Valenciana
-
Les fortes tempestes provoquen diversos incendis per llamps i obliguen a desallotjar una festa a Torrent
-
Les devastadores inundacions de Texas deixen ja 52 víctimes mortals, 15 d'elles xiquets
-
Les arruixades donen una treva, però la calor extrema es manté a la Comunitat Valenciana
-
Mor un home a l'hospital després de patir una agressió a Paterna