Podem escull María Teresa Pérez com a coordinadora general
L’exdirectora general de joventut assegura que lidera un equip disposat a “denunciar la corrupció del PP més zaplanista que ha tornat a la nostra terra”
Podem té nova coordinadora general de la Comunitat Valenciana. María Teresa Pérez, actual portaveu estatal, exdiputada estatal per Alacant i exdirectora general de joventut en el govern central, ha sigut escollida en les primàries de la formació com a nova coordinadora general, amb el 61,27% dels vots, segons ha informat la formació morada.
La candidatura liderada per la nova coordinadora competien amb altres dues llistes: Gent de Podem, amb l’exregidora Arantxa Torres al capdavant, i Podem Militància PV, liderada pel també exregidor Agustín Pérez.
En saber el resultat del procés intern, Pérez ha assegurat posar-se a treballar per a recuperar un projecte polític necessari al nostre territori: “Ens posem a treballar per a revitalitzar un projecte polític necessari per al País Valencià, que s'atreveix a denunciar la corrupció del PP més zaplanista que ha tornat a la nostra terra i que s'atreveix a posar peus en paret davant de la retallada de drets”, exposava.
La nova líder de Podem llança "un missatge polític centrat en els drets feministes, ecologistes i la pau".
"Estem governats per una dreta i ultradreta que venen a desmuntar tots els avanços socials aconseguits, que planteja obrir una oficina antiavortament a Alacant, que omplirà les butxaques dels seus amics d'empreses navilieres amb l'ampliació del port de València", afegia Pérez.
Més llegit
-
Laura Morell, sobre la llei Bolaños: “La reforma només pretén el control des de dins del poder judicial”
-
Calor generalitzada i tronades de vesprada a l'interior de València i Castelló
-
Retards en les línies C1, C2, C3 i C6 de Rodalia de València a causa d’unes avaries ja solucionades
-
Diversos tècnics afirmen que les obres al barranc de Poio haurien reduït els efectes de la dana
-
Entra en vigor este dimarts el registre obligatori per als lloguers turístics de curta duració
-
Mazón presenta Endavant, un pla de reconstrucció postdana amb 339 mesures i 29.000 milions de pressupost
Més vist
Més escoltat
-
30.06.2025 | Luís Fernández, VIELCA INGENIERÍA
-
30.06.2025 | 90 minuts
-
30.06.2025 | A poqueta nit | Primera Part
-
30.06.2025 | “Fil d’Irene”, el calvari de les dones migrants llatinoamericanes que busquen una nova vida als Estats Units
-
01.07.2025 | Les notícies del migdia
-
30.06.2025 | Queda’t amb El GastroTurista | Binhui Jiang