ENTREVISTA | Els apartaments turístics només podran estar en primeres plantes o baixos
Entrevistem Sandra Gómez, primera tinent d'alcalde i regidora de Turisme i Ocupació de l'Ajuntament de València.
En Les notícies del matí hem entrevistat Sandra Gómez, regidora de Turisme i Ocupació de l'Ajuntament de València, qui ha explicat quines són les estratègies de control turístic i les polítiques en matèria d'ocupació del consistori.
Gómez ha qualificat positivament el desenvolupament de la indústria turística durant els últims anys, però també ha tractat els punts negres del sector com ara els apartaments turístics o les terrasses als carrers. Ha explicat que la nova llei de regulació dels apartaments turístics, que entra en vigor demà, pretén frenar la saturació dels barris més afectats, acabar amb la competència deslleial i garantir la qualitat de l'oferta.
Així mateix, Sandra Gómez també ha fet balanç sobre els tres anys del govern actual i afirma que s'ha superat la crisi institucional i social que es va consolidar durant les legislatures anteriors. Quant al procés d'investigació obert a Joan Ribó, Gómez s'ha mostrat prudent i ha fet públic el seu suport a l'alcalde, mentre que sobre la dimissió de Jorge Rodríguez com a president de la Diputació de València, la primera tinent d'alcalde ha declarat que "després de l'esforç durant la legislatura anterior per a donar dignitat a les institucions, ara és moment de tindre comportaments exemplars".
Més llegit
-
La Guàrdia Civil remet a la jutgessa de la dana la telefonada en què l'Aemet va dir que la pluja anava cap a Conca el 29-O
-
La Gossa Sorda esgota les 31.000 entrades dels concerts de la seua tornada
-
Sis detinguts i 1.700 quilos de cocaïna confiscats en un nou colp a la xarxa de narcos escapçada fa uns dies
-
Apareix un cadàver en una platja de Cullera sense signes de violència
-
Es dispara el preu de la vivenda a la zona zero de la dana
-
Un atac israelià mata onze civils a Gaza mentre Israel identifica el cadàver de l'ostatge Eliyahu Margalit