Edmundo Bal llança una candidatura "de David contra Goliat" per a liderar Ciutadans
El sotssecretari general de Ciutadans pretén tornar el partit als seus orígens
El sotssecretari general de Ciutadans, Edmundo Bal, ha presentat aquest dijous a Madrid la seua candidatura al càrrec de portaveu polític de la formació, una llista que ha definit com "de David contra Goliat", amb la qual pretén tornar el partit a l'essència dels orígens.
Santiago Saura, regidor a Madrid i número dos de la candidatura que Bal defensarà al gener en l’assemblea del partit, proclama: "No volem un partit per a puristes cada vegada més estret i simplificat ideològicament". El també portaveu adjunt en el Congrés ha insistit que la seua candidatura "no va contra ningú" i que el que busca és fomentar un "debat d'idees" i treballar per a recuperar "molta gent" que en el passat va confiar en la formació taronja.
Bal ha proclamat unes paraules als afiliats que han acudit a donar suport en l’acte de presentació: "Molta gent va fer aquest camí i van ser apartats. Volem recuperar aquesta gent, que no sobre ningú, que tothom hi participe”.
A més, ha defensat que per a "ressuscitar" el projecte taronja és necessari un "canvi" i ha reivindicat que Ciutadans és "més necessari que mai" perquè, al seu entendre, és l'únic partit "que s'allunya del populisme, els extremismes i els nacionalismes. "Som un partit de liberals i progressistes", ha subratllat.
Més llegit
-
El sol dona pas als núvols des d'este dimarts
-
València marca un ple tècnic d’ocupació en Setmana Santa
-
Les nou localitats des d'on podràs vore l’eclipsi solar
-
La fràgil economia de les farmàcies rurals
-
La majoria de la població canadenca creu que cal considerar l'adhesió a la Unió Europea
-
Rosalía, Leiva, Amaia i Guitarricadelafuente lideren les candidatures als premis de l’Acadèmia de la Música
Més vist
Més escoltat
-
06.04.2026 | 90 minuts
-
06.04.2026 | "El Gastroturista", amb Vicent Gil | Juan Salvador Gayà: la cuina valenciana tradicional i la gastronomia de Pasqua
-
07.04.2026 | 90 minuts
-
07.04.2026 | Les notícies del matí
-
06.04.2026 | L'hora de la cultura | El vestuari com a element clau del llenguatge cinematogràfic i "El Pretext"
-
06.04.2026 | Amunt i avall | Tercera Part