Dalmau: "Amb la satisfacció del camí recorregut prenem alé per al que ens queda per fer"
El vicepresident segon publica un missatge en les xarxes socials en què repassa els últims tres anys de la seua trajectòria política en to d'acomiadament
El vicepresident segon i conseller d’Habitatge i Arquitectura Bioclimàtica, Rubén Martínez Dalmau, ha fet un repàs en les xarxes socials als seus últims 3 anys en política. Aquesta retrospectiva, que abasta la seua candidatura a les primàries de Podem, la campanya com a presidenciable d’Unides Podem i la mitja legislatura en el govern de la Generalitat s’emmarca en el que podria ser un punt d’inflexió en la seua trajectòria política.
Dalmau ha agraït a les persones que confien en Podem el fet que li hagen donat l’oportunitat de “deixar-se la pell al servei de la gent” i ha compartit fotografies amb membres destacats de la formació com els exsíndics Antonio Estañ, Naiara Davó i l’actual coordinadora autonòmica de Podem i síndica d’Unides Podem Pilar Lima.
El vicepresident segon ha fet valdre la seua tasca al capdavant de la Conselleria d’Habitatge i ha afirmat que la “via valenciana” és un referent pel que fa a la lluita contra l’especulació i l’ampliació del parc públic per a oferir alternatives habitacionals.
La intenció de Dalmau d’abandonar el Consell va transcendir aquest divendres i la formació morada encara no s’ha pronunciat públicament al respecte. Aquest dilluns l’executiva podemita es reunirà per a fixar una postura comuna davant d'aquesta possibilitat de canvi en l’estructura del Botànic.
Cal recordar que la competència per a substituir membres del Consell és del president Ximo Puig i que fonts de la Presidència de la Generalitat han avançat que ara per ara no es planteja fer cap modificació en el si del govern.
Més llegit
-
Un turista desocupat s’emportà a Múrcia el quadre de Sorolla perdut a Sevilla després de trobar-lo al carrer
-
Una veïna de Silla patix seqüeles irreversibles per una caiguda després d'una baralla veïnal i la família demana ajuda
-
La Comunitat Valenciana comença l'estiu amb 12.300 treballadors més i amb rècord d'afiliacions per damunt dels 2,3 milions
-
Nou dels 95 directors de centres educatius que van anunciar la dimissió en la vaga l’han ratificada
-
Jornada de 35 hores, dos hores menys de dedicació i desconnexió digital: així és el decret que proposa Educació
-
Reconstruïxen el crim del menor de tretze anys assassinat a Sueca amb la presència de l'autor confés