El Consell autoritza el contracte de gestió d'atenció a dones víctimes de violència de gènere
El Botànic autoritza la tramitació urgent del servei de gestió de la xarxa Centres Dona i del Servei d'Atenció Telefònica per 62,7 milions d'euros, per a un període de tres anys prorrogables dos més
El ple del Consell ha autoritzat la tramitació urgent de la contractació per part de la Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives del servei de gestió integral de la xarxa Centres Dona i del Servei d'Atenció Telefònica d'atenció a les dones víctimes de la violència masclista per un import de 62,7 milions d'euros, per a un període de tres anys prorrogables dos més.
Així ho ha anunciat aquest divendres la vicepresidenta i portaveu del Consell, Aitana Mas, en la roda de premsa posterior al penúltim ple del govern valencià.
Amb aquesta aprovació, Mas ha explicat que es dona compliment al mandat de protecció en matèria d'atenció a les dones víctimes de la violència de gènere fixat per la Llei 7/2012 de la Generalitat.
La gestió integral comporta la prestació d'una sèrie de serveis que inclouen, entre altres, atenció social, psicològica i jurídica, tant en situació de crisi com d'assessorament o de teràpia en seguiment, en l'àmbit individual i grupal a les dones víctimes de maltractaments, abusos o agressions i assetjament sexuals en l'àmbit laboral o educatiu i als seus fills.
La contractació es realitzarà mitjançant quatre lots. El primer inclou la gestió dels Centres Dona 24 hores d'Alacant, Castelló de la Plana i València; el lot 2 correspon a la gestió integral dels centres rurals de Sant Mateu i Sogorb, a la província de Castelló, i Xàtiva i Iàtova a la de València.
El lot 3 inclou la gestió del Centre Dona d'Elx i els centres de Dénia, Torrevella i Elda i el lot 4 correspon a la gestió del Servei d'Atenció Telefònica.
Més llegit
-
La Guàrdia Civil no descarta l'aparició de més cadàvers després dels cinc trobats en aigües de Sagunt, Cullera i Castelló de la Plana
-
Avís especial per dana dissabte al nord de Castelló i València, amb possibles tronades fortes i graníssol
-
La Generalitat activa un pla de xoc per frenar la superpoblació de senglars, que afecta el 80% dels municipis i causa 800 accidents a l’any
-
Els estudis de matemàtiques i de medicina, els que tenen les notes d’accés més altes
-
Avisos per tempestes molt fortes dissabte
-
Reobri al bany la platja de les Fonts, a Alcossebre, després de confirmar que l'aigua és apta