El Consell augmenta en 300 milions la dotació econòmica d’Edificant
Aquest programa comprén la construcció, ampliació, reforma i equipament de centres docents.
El ple del Consell ha aprovat un augment de 300 milions d’euros en la dotació econòmica del programa de construcció, ampliació, reforma i equipament de centres docents Edificant.
El programa comptava amb una dotació estimada de 700 milions d'euros per al període 2018-2022, i amb aquesta modificació assolirà els 1.000 milions d'euros.
Així mateix, la durada del programa s'amplia en dos anys, amb la qual cosa el període d'execució serà el comprés entre les anualitats 2018 i 2024.
El Decret llei 5/2017 té com a objectiu satisfer el dret constitucional a l'educació mitjançant la dotació d'unes infraestructures educatives de qualitat.
Per a això fan actuacions com eliminar els barracons, construir nous centres, ampliar i adequar-ne uns altres i rehabilitar les instal·lacions obsoletes.
Aquestes accions es faran mitjançant vies de cooperació entre les diferents administracions públiques territorials implicades i a través del programa Edificant.
Més llegit
-
Una valenciana, a bord del vaixell amb el brot d'hantavirus: "Ho estem passant molt malament"
-
Un robatori de cable entre Algemesí i Benifaió provoca retards i cancel·lacions de trens de Rodalia i Mitjana Distància
-
La comunitat magribina de Crevillent fa una crida a la convivència i demana respecte a les dones
-
Els sindicats rebutgen la contraproposta d'Educació d'establir els servicis mínims del 100% en segon de batxillerat només al dia de l'avaluació
-
Baixen les temperatures i tornen els ruixats, però més dèbils, al nord i a les comarques centrals
-
Espanya i l’OMS acorden que el creuer amb el brot d’hantavirus faça escala a les Canàries
Més vist
Més escoltat
-
04.05.2026 | 90 minuts
-
05.05.2026 | L'hora de la cultura | Festival Xalar a l’Alt Maestrat i "Teló de Fons"
-
04.05.2026 | Les fusions empresarials impulsen l’economia valenciana
-
05.05.2026 | ContrÀpunt
-
05.05.2026 | “Xalar a l’Alt Maestrat”, el festival que utilitza les arts escèniques com a eina de transformació i cohesió del territori.
-
04.05.2026 | "El Gastroturista", amb Vicent Gil | Carlos Julián, finalista del Bocuse d’Or