El Consell aprova un fons de 10 milions per a empreses afectades per la Covid-19
Pretén reforçar la solvència en sectors com el comerç, l'oci, l'hoteleria, la indústria o el transport.
El ple del Consell ha aprovat el decret llei pel qual es crea el fons valencià de resiliència, dotat amb 10 milions d'euros per a 2021, i que permetrà adoptar mesures específiques i amb caràcter extraordinari per a reforçar la solvència d'empreses no financeres que s'hagen vist afectades per l'impacte de la Covid-19. Entre els sectors que pretén cobrir el fons es troben el comerç, l'oci, l'hoteleria, la indústria o el transport.
A més, també podran beneficiar-se aquelles que incorporen al procés de producció de les empreses actius intangibles de rellevància significativa no reemplaçables a curt termini.
En aquest sentit, i atés que el govern espanyol ha aprovat el fons estatal d'ajudes per a sol·licituds de finançament que superen els 25 milions d'euros, l'objectiu del fons valencià de resiliència és cobrir les necessitats de finançament de les pimes que necessiten un suport financer per un import inferior a aquest límit i superior als 500.000 euros. Així, l'ajuda es converteix en una eina d'últim recurs per a companyies que hagen esgotat totes les possibilitats d'obtindre finançament.
La paga extra als sanitaris s'aprovarà la setmana que ve
En el ple del Consell, la vicepresidenta i consellera d'Igualtat i Polítiques Inclusives, Mónica Oltra, ha explicat que la paga extra per als sanitaris està previst que s'aprove la setmana que ve.
Oltra ha avançat que les persones beneficiàries seran tot el personal sanitari, no sanitari o sociosanitari que haja treballat en el sector durant els mesos del primer estat d'alarma, des del 14 de març fins al 21 de juny de 2020.
La Generalitat es personarà com a acusació en el crim masclista de Yéssica
La vicepresidenta també ha anunciat que el Consell ha autoritzat l'Advocacia de la Generalitat a exercir l'acció popular en el cas de l'agressió masclista de Yéssica Danielade, una jove de 33 anys, assassinada per la seua parella a València, el cadàver de la qual va ser deixat a l'interior del maleter d'un cotxe el passat 29 d'agost.
Més llegit
-
Estos són els dotze festius autonòmics del calendari laboral del 2026
-
À Punt estrena l’exitosa sèrie britànica ‘Doc Martin’, una comèdia diària per a les vesprades d’estiu
-
Moren tres banyistes d'edat avançada a les platges de Gandia, Dénia i Benissa
-
Almussafes registra un sisme de magnitud 2,7 i Silla dos més, de magnitud 2,1 i 1,9, respectivament
-
Les farmàcies estudien fer vaga pels impagaments: "Hem de demanar préstecs per a sufragar la despesa de la Seguretat Social"
-
Condemnats a 20 i 12 anys de presó dos dels quatre acusats d’abús sexual a una menor a la Vall d’Albaida
Més vist
-
Informe | La Laboral de Xest
-
29.06.2025 | Entrada de Moros i Cristians de Benissa | Primera part
-
29.06.2025 | Entrada moros i cristians de Benissa | Segona Part
-
30.06.2025 | A la fresca
-
La Universitat Laboral de Cheste, ciutat educativa de primer nivell
-
Carles Alberola recorda la Universitat Laboral de Cheste: “Era un paradís”
Més escoltat
-
30.06.2025 | Línia de fons
-
30.06.2025 | Luís Fernández, VIELCA INGENIERÍA
-
27.06.2025 | L'estiu 'A la fresca' amb Eduard Forés i Maria Fuster
-
30.06.2025 | 90 minuts
-
30.06.2025 | “Fil d’Irene”, el calvari de les dones migrants llatinoamericanes que busquen una nova vida als Estats Units
-
30.06.2025 | A poqueta nit | Primera Part