Directes
Ara en la televisió
NTC COMARQUES
Notícies

El Congrés suspén cautelarment la credencial de premsa a Vito Quiles i Bertrand Ndongo

Adopta la mesura davant dels altercats ocorreguts les últimes setmanes, a l’espera que es resolguen els expedients oberts contra ells

Imatges d'arxiu de Vito Quiles i Bertrand Ndongo / Europa Press

La mesa del Congrés ha acordat este dimecres suspendre cautelarment la credencial de premsa als agitadors Vito Quiles i Bertrand Ndongo pels altercats ocorreguts les últimes setmanes a la cambra i a l'espera que es resolguen els expedients oberts contra ells.

Segons han informat fonts de la mesa, la decisió s'ha pres en aplicació de l'article 56.2 de la llei del procediment administratiu comú, que permet adoptar mesures provisionals en estos casos.

Les mateixes fonts han assenyalat que la mesura cautelar es pren per a protegir els interessos i drets dels diputats i representants dels mitjans de comunicació davant de la “reiteració d'altercats i el notable deteriorament de la convivència”.

Fa tot just dos setmanes, l’esposa del president del govern espanyol, Begoña Gómez, va comunicar la intenció de denunciar Quiles per “agressió” després que l’agitador li impedira eixir d’un restaurant de Madrid, on l’havia localitzada. Fonts de l’entorn de Gómez parlaren d’una actitud d’assetjament per part de Quiles.

També et pot interessar