Coneix la nova generació d'alcaldes i alcaldesses
Arriben amb il·lusió, projectes i ganes de treballar
El 17 de juny es constitueixen els ajuntaments valencians i molts tindran al capdavant cares noves i, a més, joves. Consistoris del nord i del sud comptaran amb alcaldes i alcaldesses que tenen vint anys. La il·lusió és la seua carta de presentació. Marc Diago és el pròxim alcalde de Fanzara, a l’Alt Millars, té 24 anys, estudia Medicina i, a més, treballa d’electricista. Després de quatre anys en l’oposició, d’ací a dues setmanes es posa al capdavant de l’ajuntament i afirma que tindrà en compte l’opinió de la gent i que hi potenciarà el turisme.
A pocs quilòmetres, Vallat (Alt Millars) tindrà una alcaldessa de 26 anys. Esther Gómez és infermera i estarà acompanyada per sa mare com a número dos en la llista. Vol que “el poble tire una miqueta cap avant i que hi haja més temps que hi vaja a viure durant tot l’any”.
A Quatretondeta, Alejandro Montava, universitari amb 22 anys, agafarà la vara de comandament d'aquest municipi del Comtat. El candidat ha expressat que té il·lusió i ganes de treballar i aprendre. Ho farà també de la mà de sa mare, que assumirà una regidoria.
Alcaldes joves que agafen el relleu per a donar vida a aquests pobles d'interior.
Més llegit
-
Vota per la millor crítica d'À Punt – Falles 2026
-
Convent de Jerusalem - Matemàtic Marzal guanya el primer premi de la Secció Especial de les Falles 2026
-
Catalá assegura que mai s'ha negat al debat sobre la taxa turística: "Sempre hem dit que és un debat interessant"
-
Quan l’artista planta la comissió i no el monument
-
El mapa de les gasolineres valencianes: preus disparats i més de 25 € de diferència per omplir el dipòsit
-
Vota per la millor falla infantil d’À Punt – Falles 2026
Més vist
Més escoltat
-
16.03.2026 | 90 minuts
-
16.03.2026 | L’impacte econòmic de les Falles amb José Manuel Pastor
-
16.03.2026 | Les notícies del matí
-
15.03.2026 | Punt a punt | Segona Part
-
16.03.2026 | "El Gastroturista", amb Vicent Gil | David Joaquín, xef de Farigola i Menta
-
15.03.2026 | Les notícies de migdia cap de setmana