Els condemnats pel cas Fitur ja tenen l'orde d'entrada a presó
L'expresidenta de les Corts, Milagrosa Martínez, ingressarà demà al centre peninteciari de Villena.
Els condemnats pel cas Fitur tenien aquesta matí una cita a la Ciutat de la Justícia per arreplegar l'orde que decreta el seu ingrés en presó. A primera hora ha començat el rosari de compareixences amb Cándido Herrero, seguit de Rafael Betoret, també condemnat pel cas dels trages de Francisco Camps. Un poc més tard hi han acudit Jorge Guarro, Isabel Jordán i Mónica Magariños, Ana Grau i Isaac Vidal.
L'expresidenta de les Corts i exconsellera de Turisme, Milagrosa Martínez ha sigut l'única que no ha acudit a la cita. El Tribunal Superior de Justícia va autoritzar que el seu advocat recollira l'orde en el seu nom. La resta de processats i caps de la trama, Francisco Correa, Pablo Crespo i Álvaro Pérez, el Bigotes, ja compleixen condemna a la presó de Valdemoro a Madrid.
Tots ells han comunicat aquest matí el centre penitenciari on compliran la pena; l'exconsellera ho farà a la presó de Villena.
El tribunal considera provat que els condemnats van crear una trama empresarial per a obtindre contractes de la Generalitat en diverses edicions de la fira del turisme, Fitur.
Més llegit
-
Els tests de covid es disparen a les farmàcies amb l'arribada de setembre
-
Detenen a Alacant un home per la mort de la seua parella a Leganés
-
Un mort i tres ferits en un tiroteig a Alzira arran d'una disputa familiar
-
L’Imserso entra en crisi: els hotels de Castelló alerten que el programa ja no els compensa
-
Detenen un home de 85 anys per la mort violenta de la seua exnora de 47 a Madrid
-
Mor una dona després de patir un accident amb un quad en una zona forestal de la Vall d'Uixó