Les compareixences en la comissió de les Corts sobre la Institució Firal Alacantina seran al febrer
Durant el mes de gener es treballarà per a elaborar les conclusions referides a la Fira de València.
Les compareixences en la comissió de recerca de les Corts Valencianes sobre la Institució Firal Alacantina (IFA) es duran a terme al mes de febrer de 2019. Paral·lelament, s'ha aprovat que el mes de gener es treballe per a elaborar les conclusions sobre la gestió de la Fira de València, que es veuran cap a finals de gener o principis de febrer.
Així ho ha acordat aquest dimarts la comissió d’investigació, on Podem havia presentat una proposta de calendari perquè els 17 compareixents acordats en el pla de treball compareguessen dos dies de gener i un de febrer.
Entre les persones que hauran de comparéixer en aquesta comissió figuren l'expresident de la Caixa d’Estalvis del Mediterrani (CAM), Modesto Crespo, els gestors actuals i exresponsables del recinte firal, el que fora president de la gestora del PSPV d'Alacant, Ángel Luna, o la interventora general de la Generalitat.
Més llegit
-
Una nova avaria elèctrica a l’estació València Sud causa retards en les línies L1, L2 i L7
-
L'alcaldessa de València: "Farem una ordenança de neteja molt dura, amb sancions de fins a 3.000 euros"
-
Luiz Júnior condemna el Villarreal a Londres
-
Investiguen una dona per haver provocat, presumptament, un incendi a Onda
-
La jutgessa de la dana amplia la investigacio sis mesos més
-
RTVE informa que la decisió del consell d'administració no impedix la celebració del Benidorm Fest
Més vist
Més escoltat
-
17.09.25 | Amunt i avall | Segona Part
-
17.09.2025 | Les notícies del migdia
-
17.09.2025 | Cadena de valor T8 | L'ocupació a Espanya
-
16.09.2025 | Alberto Baño i Pilu Fontan presenten la comèdia ‘Canviarem bolquers segons el BOE’
-
17.09.2025 | Les notícies del matí
-
17.09.2025 | “Memòries i patrimonis personals” un projecte per recuperar béns afectats per la DANA