La comissió de l’Ajuntament d’Alacant sobre les adjudicacions de pisos protegits es constituirà el 23 de març
Tots els grups polítics municipals van aprovar en febrer este nou òrgan per a aclarir l’adjudicacions de les vivendes que ja investiga la justícia
La comissió de l'Ajuntament d'Alacant que investigarà els habitatges de protecció pública es constituirà el dia 23, al migdia. Este òrgan es crea arran de la polèmica sorgida en el residencial Las Naves de la platja de Sant Joan, les adjudicacions de la qual ja està investigant una jutgessa.
La corporació local, en el ple extraordinari i monogràfic celebrat a principis de febrer després de transcendir el que l’alcalde, Luis Barcala, va qualificar d’”escàndol”, va aprovar posar en marxa este òrgan amb el suport de tots els grups polítics amb representació municipal.
En concret, es va donar llum verda a la creació d'una comissió no permanent per a avaluar els procediments seguits i les garanties d'imparcialitat en les promocions d'habitatge públic sobre sòl municipal que, o bé s'hagen tret a licitació, o bé les haja de traure l'Ajuntament o en el procés del Pla Viu de la Generalitat.
Més llegit
-
Sánchez espera que la situació a Ceuta estiga estabilitzada a finals d'any
-
Assassinen a Mèxic una estudiant espanyola de 21 anys en intercanvi acadèmic
-
Descens tèrmic i tempestes fortes
-
Bomba: el València Basket fitxa Nicola Mirotic
-
Retards en quatre línies de Rodalia de València i en l'Alta Velocitat per dos avaries
-
El Betis agreuja la crisi del Villarreal (1-2)
Més vist
-
15.09.2026 | Informatiu migdia | L'oratge
-
14.09.2026 | Panorama | Eixir a la fresca, l'abandonament de terres de cultiu i el futur de la central nuclear de Cofrentes
-
15.09.2026 | Informatiu migdia
-
14.09.2026 | Informatiu nit | L'oratge
-
14.09.2026 | Està passant
-
15.09.2026 | Informatiu migdia | Esports