Bonig presenta el PP com el "mur de contenció del nacionalisme"
La candidata a la presidència de la Generalitat demana concentrar el vot de centredreta.
El Partit Popular ha triat València per a tancar la campanya electoral, en un acte que té lloc al cobert número 2 de la Marina. La candidata a la presidència de la Generalitat, Isabel Bonig, ha fet una crida a concentrar en el PP vot de centredreta, per a fer "de mur de contenció del nacionalisme".
Per la seua part, Fernando de Rosa, candidat al Senat per València, ha dit que, si el PP guanya, farà una reforma del codi penal per a aplicar la presó permanent revisable i elaborarà una llei antiocupa.
Aquest matí, el candidat del Partit Popular a la presidència del govern central, Pablo Casado, ha visitat València per a donar suport a la candidata a la presidència de la Generalitat, Isabel Bonig, abans de la cita de diumenge amb les urnes.
Durant l'acte, Bonig ha assegurat que manté "la il·lusió dels vencedors" i ha jurat a Casado que serà "la primera presidenta de la Generalitat". Ha fet una crida a votar aquest diumenge i fer-ho "al valor segur, al PP, per a guanyar".
Per la seua part, el president del PP ha demanat als possibles votants de Vox i Ciutadans que concentren el vot en el PP i no en les altres opcions de centredreta.
La cap de llista del PP al Congrés per València, Belén Hoyo, ha destacat el compromís dels populars per a canviar el model de finançament, portar a la Comunitat Valenciana "les infraestructures que necessita" i executar i acabar el corredor mediterrani.
Més llegit
-
Mor de forma sobtada a l'Oceanogràfic una de les belugues rescatades del Canadà
-
Un veí de Ceuta, apunyalat presumptament per quatre migrants en un intent de robatori
-
Una xiqueta de 5 anys, intoxicada de gravetat després de prendre un suc en un local de Xàbia
-
Detenen el jove acusat de matar el padrastre amb un pes de gimnàs a València
-
MAPA | Consulta el preu de la gasolina en la teua localitat a la Comunitat Valenciana
-
Roben a Alacant un tràiler amb roba de Zara valorada en un milió d’euros fent-se passar per policies