El Bloc celebra el 42 Aplec del Puig amb el lema “Més País Valencià. Més Europa. Més útils. Més drets”
Toni Royo, l’associació Hilando Vidas i la tripulació del Nuestra Madre Loreto rebran els guardons d’honor.
El Bloc, partit que integra la coalició Compromís, celebra aquest diumenge el 42 Aplec del Puig amb el lema “Més País Valencià. Més Europa. Més útils. Més drets”.
La jornada comença amb una marxa cívica que ix des de les Torres dels Serrans de València i acaba al Puig de Santa Maria. L’acte del Bloc se celebra en l’esplanada davant del monestir del Puig, conquerit per Jaume I l’any 1238 de abans de llançar l'atac sobre la ciutat de València.
Enguany, els Blocs d’Honor recauran en Toni Royo, de l’associació Hilando Vidas de la comarca dels Serrans i en la tripulació del vaixell Nuestra Madre Loreto de Santa Pola.
En els parlaments polítics participaran el portaveu de Compromís al Congrés i cap de llista de Més Compromís per València, Joan Baldoví, la coordinadora general del Bloc, Àgueda Micó, i les candidates al Congrés Marta Sorlí, Clara Ferrando, María José García i Lorena López.
Més llegit
- 
                        
                                                        El jutge processa Ábalos, Koldo i Aldama pels presumptes contractes irregulars de mascaretes
 - 
                        
                                                        Carlos Mazón presenta la dimissió com a president de la Generalitat: "Ja no puc més"
 - 
                        
                                                        Convocades les oposicions per a cobrir 1.959 places de mestres, que per primera vegada s'iniciaran al setembre
 - 
                        
                                                        Un sisme de magnitud 6,3 sacseja l’Afganistan i deixa almenys una vintena de morts i 530 ferits
 - 
                        
                                                        Mazón afronta el seu moment més crític, accelerat per les escridassades en el funeral a les víctimes de la dana
 - 
                        
                                                        Detingut un home de 56 anys per l'asassinat de la seua dona a Huelva