Aitana Mas, cap de llista de Compromís per Alacant
Les primàries de la coalició també han confirmat que Jordi Sebastià encapçalarà la llista a les eleccions al Parlament Europeu.
Aquesta matinada s’han fet públics els resultats de les primàries per a elegir els candidats i candidates de Compromís a les eleccions autonòmiques del 28 d’abril. El procés ha confirmat Mónica Oltra com a candidata a la presidència de la Generalitat, Fran Ferri com a cap de llista per València, Vicent Marzà per Castelló, i ha donat a conéixer que Aitana Mas encapçalarà la llista per Alacant.
L’actual directora general de Transparència s’ha imposat en les primàries a l’actual conseller d’Economia, Rafa Climent, al diputat Josep Nadal, i a tres candidats més. L’altre nom propi de les primàries és el de Jordi Sebastià, que encapçalarà la llista de les pròximes eleccions al Parlament Europeu després d’imposar-se a Isaura Navarro i Myriam Fernández.
També s’ha fet pública la tria sense sorpreses dels candidats de les eleccions municipals. Joan Ribó optarà a l’alcaldia de València, Natxo Bellido a la d’Alacant, Ignasi Garcia a la de Castelló i Mireia Mollà serà la cap de llista a Elx.
Les primàries han deixat xifres de rècord i prop de 35.000 persones han votat per internet i de manera presencial per a triar als caps de llista i les candidatures de la coalició.
Més llegit
-
Una gestant subrogada de Mèxic, obligada a pagar 150 euros de pensió alimentària pel fill que viu amb son pare a Alacant
-
Una tempesta torrencial a Pego descarrega més de 100 litres esta matinada
-
La Generalitat activa la preemergència hidrològica per risc d'inundacions al baix Túria i el baix Xúquer
-
La Guàrdia Civil vigila la recol·lecció del raïm de taula del Vinalopó per a evitar els robatoris
-
L'anomenat "piròman del Saler" reconeix que estava a la zona en l'últim incendi, però nega ser l'autor del foc
-
Una dona de 73 anys ferida en l'esclat d'una bombona de butà en un pis de Benicàssim