Així es veu la Comunitat Valenciana des de l'espai
Les imatges mostren una nova perspectiva del territori valencià
L'astronauta rus Oleg Artemiev, un dels set astronautes de l'expedició que fa 67 de l'Estació Espacial Internacional, ha filmat des de l'espai unes espectaculars imatges del globus terraqüi.
La gravació comença amb un pla de l'estret de Gibraltar. Uns segons més tard, el cosmonauta enfoca cap a la península Ibèrica, on es distingeix el territori de la Comunitat Valenciana, amb alguns dels seus espais naturals més importants com l'Albufera de València o el cap de la Nau.
També es poden apreciar altres accidents geogràfics de la península Ibèrica com ara el mar Menor o el delta de l'Ebre. A més, en la part final del vídeo gravat per Artemiev es pot apreciar el desert de Sàhara al nord d'Àfrica i es poden distingir amb claredat les illes Balears.
Més llegit
-
Vota per la Gaiata millor il·luminada – Magdalena 2026
-
Vota per la Gaiata infantil millor il·luminada – Magdalena 2026
-
Detinguda una veïna de Chiva per botar-li foc a la parella mentre dormia
-
L'Ajuntament de València demana a Renfe que avale amb un informe de la Policia Nacional l'arribada dels trens a l'estació del Nord
-
Detenen el president de la Cambra de Comerç d'Alacant per presumpta corrupció
-
Pólvora, música i llum per a coronar el Chaplin que crida a la pau des de la falla municipal