Un mort i almenys trenta ferits per "fortes turbulències" en un vol Londres-Singapur
L'aparell amb 211 passatgers i díhuit tripulants ha hagut d'aterrar d'emergència a l'aeroport de Bangkok
Una persona ha mort i almenys trenta han resultat ferides este dimarts quan un avió de l'aerolínia Singapore Airlines que volava de Londres a Singapur ha sigut sacsejat per "fortes turbulències", segons ha informat la companyia.
L'aparell, un Boeing 777-300 ER, va partir de l'aeroport londinenc de Heathrow amb destinació a la ciutat estat asiàtica la nit de dilluns amb 211 passatgers i díhuit tripulants, i durant la seua ruta va patir l'incident.
Després d'aproximadament onze hores de vol des de l'enlairament a Londres, l'avió ha caigut bruscament des d'una altitud d'uns 37.000 peus fins als 31.000 peus en només cinc minuts quan havia travessat la mar d'Andaman i s'acostava a Tailàndia.
"Hi ha ferits i un mort (...) Singapore Airlines ofereix el seu més sentit condol a la família del mort", apunta el comunicat publicat en Facebook.
El pilot ha demanat aterrar d'emergència en l'aeroport de Suvarnabhumi a Bangkok, on ha arribat al voltant de les 15:45 hora local (8.45 GMT).
"La nostra prioritat és brindar tota l'assistència possible a tots els passatgers i tripulants a bord de l'avió. Estem treballant amb les autoritats de Tailàndia per a brindar l'ajuda mèdica necessària i enviant un equip a Bangkok per a oferir qualsevol suport addicional", explica la companyia.
Segons informen mitjans tailandesos, s'han mobilitzat almenys una desena d'ambulàncies fins a la pista per a atendre els ferits.
Més llegit
-
Sánchez espera que la situació a Ceuta estiga estabilitzada a finals d'any
-
Assassinen a Mèxic una estudiant espanyola de 21 anys en intercanvi acadèmic
-
Descens tèrmic i tempestes fortes
-
Bomba: el València Basket fitxa Nicola Mirotic
-
Retards en quatre línies de Rodalia de València i en l'Alta Velocitat per dos avaries
-
El Betis agreuja la crisi del Villarreal (1-2)
Més vist
-
15.09.2026 | Informatiu migdia | L'oratge
-
14.09.2026 | Panorama | Eixir a la fresca, l'abandonament de terres de cultiu i el futur de la central nuclear de Cofrentes
-
15.09.2026 | Informatiu migdia
-
14.09.2026 | Informatiu nit | L'oratge
-
14.09.2026 | Està passant
-
15.09.2026 | Informatiu migdia | Esports