Trump es nega a fer un debat virtual amb Biden
La comissió per als debats presidencials havia anunciat un cara a cara virtual.
El president dels Estats Units, Donald Trump, va afirmar aquest dijous que no participarà en el segon debat, virtual, amb el seu rival demòcrata, Joe Biden.
L’anunci de Trump va tindre lloc poc després que la comissió per als debats presidencials anunciara que el segon cara a cara entre tots dos, programat per al 15 d’octubre a Miami, tindria lloc de manera virtual per motius de seguretat. Segons el president, amb la seua decisió la comissió “tracta de protegir” el candidat demòcrata.
La comissió per als debats presidencials va decidir que el debat se celebraria amb els candidats des de llocs separats “per a protegir la salut i la seguretat de tots els involucrats”. Només el moderador Steve Scully, de la televisió C-SPAN, i el públic, estarien en el Centre Adrienne Arsht per a les Arts, en el comtat de Miami Dade (Florida), en un debat que s’havia organitzat en un format amb la participació dels votants indecisos.
Així, en un comunicat poc després, el cap de la campanya de reelecció de Trump, Bill Stepien, va anunciar que, en lloc de participar en un debat virtual, el president “farà un míting” per als seus seguidors.
Per la seua part, Biden va reaccionar amb escepticisme a l’anunci de Trump, i va recordar que “el president canvia d’opinió cada segon” i no se “sap el que farà” al final.
La campanya de Biden, que en els últims dies s’ha mostrat preocupada per la seguretat del debat perquè es produirà menys de dues setmanes després que Trump donara positiu, va dir que l’exvicepresident sí que participaria de manera virtual.
Més llegit
-
Una forta tempesta descarrega quasi 100 litres a la rodalia de València
-
Una investigació demostra que tots els camins no anaven a Roma, sinó a Bizanci
-
L’aeroport de València torna a funcionar, mentre que Rodalia i Metrovalència recuperen el servici progressivament
-
Detenen una dona de 47 anys per matar a punyalades un home a Requena
-
La província de València comença a recuperar la normalitat després de les pluges torrencials, que deixen 774 incidències i registres de més de 100 l/m²
-
Tres detinguts per la venda il·legal per internet de més de 22.000 litres d'un herbicida restringit