Trump imposa nous aranzels a la importació de productes xinesos
A partir de l'1 de setembre, els EUA gravaran amb el 10% les importacions xineses, valorades en 300.000 milions de dòlars.
El president dels Estats Units, Donald Trump, ha anunciat que imposarà un aranzel del 10% sobre 300.000 milions de dòlars d'importacions de productes procedents de la Xina a partir de l'1 de setembre.
Així, els aranzels del 10% sobre 300.000 milions de dòlars de productes importats de la Xina s'apliquen sobre el percentatge d'exportacions encara exempt de gravàmens. Els 250.000 milions de dòlars restants continuaran estant subjectes a un aranzel del 25%, segons ha informat el president dels Estats Units.
El mandatari ha assegurat que les negociacions amb Pequín segueixen el seu curs i ha tornat a criticar que la Xina intentara renegociar el preacord al qual havien arribat fa tres mesos.
Més llegit
-
Congestió a l'A-31 i l'A-70 a Petrer i Fontcalent per dos accidents de trànsit
-
L'ADN confirma que el cos trobat a Manises és el de Javier, un dels tres desapareguts de la dana
-
El Consorci d'Assegurances aprova la baixa definitiva dels cotxes desapareguts en la dana del 2024
-
Dos associacions de víctimes de la dana i artistes valencians alcen la veu en “Lladres de sobretaula”
-
Llibertat VCF presenta una proposta per a reformar i ampliar Mestalla
-
Noves imatges del robatori al Louvre: així va ser la fugida dels lladres