Trump destitueix el seu secretari d'Estat
El secretari Rex Tillerson serà substituït per Mike Pompeo, actual director de la CIA.
El president dels Estats Units, Donald Trump, ha destituït de manera fulminant i sense previ avís Rex Tillerson, qui fins hui havia exercit el càrrec de secretari d´Estat. El mandatari nord-americà, que ha fet pública la seua decisió via Twitter, ha anomenat com a substitut l´actual director de l´Agència Central d´Intel·ligència (CIA), Mike Pompeo.
Els canvis al gabinet de Trump arriben també a la mateixa agència d´intel·ligència nord-americana, en què la substituta de Pompeo serà Gina Haspel. La CIA estarà dirigida per primera vegada per una dona, però no exempta de polèmica. El Senat dels Estats Units posen en dubte aquest nomenament pels seus vincles amb els programes de tortura practicats durant el mandat de George W. Bush.
Més llegit
-
Mor als 27 anys Presley Gerber, fill de la model estatunidenca Cindy Crawford
-
Els tests de covid es disparen a les farmàcies amb l'arribada de setembre
-
Cremen dos cases vinculades als germans detinguts pel tiroteig mortal a Alzira
-
L'estiu més càlid en almenys un segle i mig donarà pas a una tardor previsiblement també amb temperatures per damunt del normal
-
Mazón defén que el Tribunal Superior l’ha eximit de responsabilitat penal i rebutja entregar els whatsapps del dia de la dana
-
Miquel Baquero (La Fe) sobre els nous medicaments per a frenar l'Alzheimer. "La majoria de professionals esperàvem que també es finançaren"