Rússia intensifica els atacs sobre Kíiv després de l'afonament del Moskva
Aquesta matinada també s'han registrat bombardejos a la ciutat de Lviv, a l'est d'Ucraïna
Quan es compleixen cinquanta-dos dies de l'inici de la invasió russa d'Ucraïna, l'exèrcit rus sembla haver reforçat els atacs i aquesta matinada les sirenes antiaèries s'han sentit en bona part del país, segons informen mitjans locals.
Les autoritats regionals han reportat tres atacs aeris russos a la regió de Kíiv, que se sumen a altres bombardejos registrats a Lviv, a l'est d'Ucraïna. El Ministeri de Defensa rus havia anunciat, després de l'afonament del Moskva, que incrementaria els atacs.
El Moskva era la nau capitana de la flota russa al mar Negre i, juntament amb altres vaixells, havia participat en el bloqueig al port de Mariúpol, on tenen lloc durs combats des de fa setmanes.
"Som conscients que els atacs contra nosaltres augmentaran i que l'enemic intentarà venjar-se", ha dit un portaveu de les forces armades del sud d'Ucraïna, que relaciona l'increment dels bombardejos amb l'afonament del vaixell rus.
Més llegit
-
À Punt revoluciona la graella amb nous formats i més informatius en directe per a apujar l’audiència
-
Un incendi de vegetació a Oliva alerta els veïns de les vivendes pròximes en la localitat
-
Els passatgers de Ryanair poden portar des de hui un equipatge de mà més gran i gratuït
-
Mor un home en un tiroteig al centre de Xirivella i a plena llum del dia
-
Almenys quinze persones mortes i una vintena de ferides en descarrilar un funicular de Lisboa
-
Menys alumnat i més professorat: el curs escolar arrancarà amb 810.730 estudiants en totes les etapes i 83.592 docents