Quatre noves víctimes a Itàlia eleven a onze les morts pel coronavirus
El Comité Olímpic Internacional (COI) obri la porta a cancel·lar els Jocs Olímpics i ho decidirà en els pròxims mesos.
Un total d'onze persones han mort a Itàlia a causa del coronavirus, que ha contagiat ja 323 persones al país. Les víctimes mortals han passat de set a onze aquest dimarts, després de la mort de dos homes de 84 i 91 anys i dues dones de 84 i 76, tal com ha explicat el cap de la Protecció Civil, Franco Borrelli. Segons ha indicat, la patologia "colpeja sobretot, en termes de mortalitat, els més majors".
Els contagis han augmentat en 39 respecte a les dades del migdia i la major part, 240, s'han localitzat en el focus principal del virus a Itàlia, la regió de Llombardia.
Els Jocs Olímpics, enlaire
La propagació del coronavirus ja ha tingut conseqüències importants en l'esport pel que fa a la cancel·lació de diversos esdeveniments, especialment a la Xina, Corea del Sud i Itàlia. Aquest dimarts, per primera vegada, representants del Comité Olímpic Internacional (COI) han obert la porta a la possibilitat de cancel·lar els Jocs Olímpics, una de les cites esportives de l'any, que enguany acollia Tòquio als mesos de juliol i agost. Segons han explicat representants del COI, s'han marcat un termini de tres mesos per a decidir si finalment se celebren o no.
Primer cas a Suïssa
Les autoritats sanitàries de Suïssa han confirmat el primer cas de Covid-19 al país, el d'un home de 70 anys resident en un poble fronterer amb Itàlia i que recentment ha viatjat a Milà. El pacient es troba aïllat en un hospital i les persones que han estat en contacte amb ell últimament han sigut posades en quarantena per a controlar-los durant els pròxims 14 dies.
Els EUA demanen preparar-se davant el virus
Els Centres de Control i Prevenció de Malalties (CDC) dels Estats Units han assegurat que el virus es propagarà pel país i que les famílies han de preparar-se per a una pèrdua d'ingressos i canvis en la vida quotidiana.
Les últimes xifres oficials apunten que hi ha 53 casos confirmats del coronavirus als EUA, dels quals 36 corresponen a passatgers del creuer Diamond Princess que va estar ancorat al Japó i que van ser repatriats la setmana passada.
Més llegit
-
Diumenge amb pluges molt intenses al litoral de València, en avís roig des de les 12:00 hores
-
Protecció Civil envia un ES-Alert per risc d’inundacions al litoral nord i sud de València
-
València suspén els actes nadalencs, anul·la exàmens i demana ajornar partits per l’alerta roja per pluges
-
L'Aemet eleva a roig l'avís per pluges intenses i tempestes al litoral de València per a este diumenge
-
Pluges generals i molt fortes. AVÍS ROIG ACTIU
-
La Font d'en Carròs, a la Safor, acumula 145 l/m² en les últimes dotze hores
Més vist
Més escoltat
-
13.12.2025 | Fem banda T2
-
12.12.2025 | Carlos Civera presenta '4 historias al piano: las baladas de Chopin'
-
13.12.2025 | Els últims '90 minuts'
-
12.12.2025 | TERRA DE BOUS
-
12.12.2025 | "El més viral", amb Fran Sevilla | L’aplaudit discurs de Nerea Pérez de las Heras en els Premis Ídolo
-
12.12.2025 | Marita Alonso i la 'Venus del Smartphone': l’amor en temps d’aplicacions