La primera missió privada espacial torna a la Terra des de l'Estació Espacial Internacional
La càpsula Dragon ha caigut de manera controlada en aigües atlàntiques pròximes a Jacksonville (EUA)
Els quatre astronautes de la missió Ax-1, la primera missió privada en arribar a l'Estació Espacial Internacional (EEI), ha tornat aquest dilluns a la Terra a bord de la nau de SpaceX.
Tal com estava previst, la càpsula Dragon ha caigut de manera controlada en aigües atlàntiques pròximes a Jacksonville, en la costa nord-est de Florida (Estats Units), a les 13:12 hores de Miami (17:12 GMT) i diverses embarcacions de l'empresa SpaceX han acudit al lloc a ajudar els tripulants a eixir de la nau.
Abans d'eixir el passat diumenge de l'Estació Espacial Internacional, el comandant de la missió, Michael López-Alegría, va dir per ràdio al centre de control de Houston que havia sigut una aventura "més llarga i fascinant del que pensaven".
Més llegit
-
Dos morts i més de 6.500 hectàrees cremades en un incendi a Lleida, que ja està estabilitzat
-
El PSPV veu en el CIS la prova del rebuig a Mazón i el PP remarca que el president és el líder més valorat
-
Aaron Escandell, peça clau de l'ascens de l'Oviedo
-
Marciano Gómez: “M’he compromés amb les farmàcies que en juliol cobraran. Hi haurà un decalatge d’un mes”
-
Detingut un home de 90 anys per matar la dona de 86 a Astúries
-
Un pacient de La Fe complix deu anys amb un cor mecànic, el cas més longeu d'Espanya