Myrkl: la píndola que asseguren que cura la ressaca i que ja es ven al Regne Unit
La farmacèutica De Faire Medical promet que si es prenen dues píndoles abans de beure, el 70% de l'alcohol es descompondrà
Des d'aquesta setmana ja es comercialitza al Regne Unit una pastilla que promet despertar sense ressaca després d'una nit de consumir alcohol.
La píndola es diu Myrkl i la produeix la farmacèutica sueca De Faire Medical, que afirma que és el "primer producte en la història" per a descompondre l'alcohol de manera efectiva.
El suplement contra la ressaca actualment només està disponible per a comprar en línia, a 30 lliures per 30 píndoles, i consta de dues píndoles.
La primera pastilla està dissenyada per a prendre's 12 hores abans de beure, i la segona ha de prendre's una hora abans de començar a beure.
Els seus creadors informen que això donarà com a resultat que fins al 70% de l'alcohol es descomponga passats 60 minuts després de consumir.
Els fabricants expliquen que Myrkl activa els bacteris Bacillus subtilis i Bacillus coagulans, L-cisteïna i B12 en l'intestí, abans que l'alcohol arribe al fetge. Després treballen juntes per a descompondre l'alcohol en aigua i diòxid de carboni, amb una producció mínima d'acetaldehid o àcid acètic.
Més llegit
-
Una nova avaria elèctrica a l’estació València Sud causa retards en les línies L1, L2 i L7
-
L'alcaldessa de València: "Farem una ordenança de neteja molt dura, amb sancions de fins a 3.000 euros"
-
Luiz Júnior condemna el Villarreal a Londres
-
Investiguen una dona per haver provocat, presumptament, un incendi a Onda
-
La jutgessa de la dana amplia la investigacio sis mesos més
-
RTVE informa que la decisió del consell d'administració no impedix la celebració del Benidorm Fest
Més vist
Més escoltat
-
17.09.25 | Amunt i avall | Segona Part
-
17.09.2025 | Les notícies del migdia
-
17.09.2025 | Cadena de valor T8 | L'ocupació a Espanya
-
16.09.2025 | Alberto Baño i Pilu Fontan presenten la comèdia ‘Canviarem bolquers segons el BOE’
-
17.09.2025 | Les notícies del matí
-
17.09.2025 | “Memòries i patrimonis personals” un projecte per recuperar béns afectats per la DANA