El marit de l'exministra escocesa Sturgeon, detingut pel finançament del SNP
Els agents també registren diversos domicilis com a part de la investigació sobre les finances de la formació en el poder del govern autonòmic escocés
Peter Murrell, marit de l'exministra principal d'Escòcia Nicola Sturgeon, ha sigut arrestat aquest dimecres en relació amb una investigació sobre les finances del Partit Nacional Escocés (SNP), segons informa la BBC.
La policia d'Escòcia, no obstant això, no ha facilitat la identitat del detingut, però afirma que un home de 58 anys ha sigut arrestat aquest matí a Escòcia i roman retingut en una comissaria, on és interrogat per detectives.
Els agents també registren diversos domicilis com a part de la investigació sobre les finances de la formació en el poder del govern autonòmic escocés, ha agregat la Policia, que ha puntualitzat que es tracta d'una investigació en curs.
Més llegit
-
Vota per la millor crítica d'À Punt – Falles 2026
-
Convent de Jerusalem - Matemàtic Marzal guanya el primer premi de la Secció Especial de les Falles 2026
-
Catalá assegura que mai s'ha negat al debat sobre la taxa turística: "Sempre hem dit que és un debat interessant"
-
Quan l’artista planta la comissió i no el monument
-
El mapa de les gasolineres valencianes: preus disparats i més de 25 € de diferència per omplir el dipòsit
-
Vota per la millor falla infantil d’À Punt – Falles 2026
Més vist
Més escoltat
-
16.03.2026 | 90 minuts
-
16.03.2026 | L’impacte econòmic de les Falles amb José Manuel Pastor
-
16.03.2026 | "El Gastroturista", amb Vicent Gil | David Joaquín, xef de Farigola i Menta
-
16.03.2026 | Les notícies del matí
-
15.03.2026 | Punt a punt | Segona Part
-
15.03.2026 | Les notícies de migdia cap de setmana