Mor un bussejador en les tasques de rescat en la cova de Tailàndia
Es va quedar sense oxigen durant el salvament dels dotze xiquets i l'adult a les coves de Tham Luang.
Les autoritats de Tailàndia han confirmat la mort d'un dels bussejadors de l'equip de salvament que des del 23 de juny tracten de rescatar dotze xiquets i un adult atrapats en una cova del nord del país.
La víctima, de 38 anys i antic membre dels cossos d'elit de la Marina, va morir dijous en quedar-se sense oxigen mentre tornava bussejant de la cavitat on es troben els xiquets.
El bussejador va perdre el coneixement quan tornava al campament provisional, després de completar la seua missió de transportar bombones d'oxigen comprimit fins a la gruta. Les tasques de reanimació no van donar resultat. Les restes mortals seran traslladades fins a la ciutat portuària de Sattahip, al sud-est, on se celebrarà el funeral.
Més llegit
-
València aprovarà en el ple d’este mes que el topònim en valencià porte l’accent tancat
-
Tanquen tres platges a Sueca i una a Altea i a Callosa d'en Sarrià per contaminació fecal
-
La policia busca un home per intentar incendiar d'una botiga de la cadena Tedi a València
-
Vicent Penadés (Caixa Ontinyent): "La bambolla immobiliària vindrà segur, però no d'ací a dos o tres anys"
-
Una investigació de la UV troba una trentena d'agents infecciosos en la zona dana, tots patògens per als humans
-
Detingudes cinc persones per anar conduint a l'examen de recuperació sense punts al carnet