Israel aprova un alto el foc a Gaza
Començarà a partir de les dues de la matinada
El govern israelià ha comunicat oficialment al mediador egipci del seu desig de detindre l'operació Guàrdia del Mur a la Franja de Gaza, segons l'agència Reuters.
L’agència internacional de notícies ha informat que els membres del gabinet de de seguretat política del primer ministre israelià, Benjamin Netanyahu, s’haurien reunit amb els contactes liderats per Egipte durant unes tres hores i haurien aprovat l’alto el foc.
Hamas, per la seua banda, també ha confirmat a Reuters una treva “mútua i simultània” a partir de les dues de la matinada.
Aquesta treva posarà fi a 11 dies d’escalada bèl·lica entre l’exèrcit israelià i les milícies palestines de Gaza, que ha acabat amb 232 morts a la Franja i 12 a Israel.
Més llegit
-
Docents i famílies omplin els carrers de València mentre els sindicats preparen la contraproposta per a Educació
-
Abaten a tirs un sospitós després d'obrir foc contra un control d’accés pròxim a la Casa Blanca
-
Educació espera el document dels docents per a reprendre la negociació i els sindicats diuen que l'entregaran abans de dilluns
-
Russafa viu el primer cap de setmana després de ser declarada zona acústicament saturada
-
Milers de persones es manifesten a Madrid per a demanar la dimissió de Pedro Sánchez
-
Cap de setmana amb temperatures de ple estiu i la primera nit tropical al sud