Gatwick reprén l’activitat després de l'última suspensió per un altre dron
L'aeroport havia suspés els vols momentàniament després d'haver operat amb normalitat durant tot el dia.
L'aeroport de Gatwick ha représ els vols després de l'última suspensió, a les 17:10 (hora de Greenwich), després d'albirar un segon dron.
Una portaveu de l'aeroport ha dit que han decidit reobrir la pista d'enlairament i aterratge en jutjar que les mesures vigents en l'aeroport donen garanties de seguretat.
Gatwick havia suspés momentàniament els vols després d'haver operat amb normalitat des de les 6:30 (hora de Greenwich). Tot això, després d'haver suspés totes les operacions dimecres a la nit i durant tot el dijous per causa d'un primer dron.
Durant el dijous van quedar en terra uns 760 avions, mentre que aquest divendres han cancel·lat uns 155 vols. Això ha afectat més de 100.000 passatgers.
Segons la BBC, la policia ha identificat els "presumptes sospitosos" d'operar els drons, i manté obertes "diverses línies d'investigació", inclosa la possibilitat que siga una campanya ecologista.
Més llegit
-
Els tests de covid es disparen a les farmàcies amb l'arribada de setembre
-
Mor als 27 anys Presley Gerber, fill de la model estatunidenca Cindy Crawford
-
Un mort i tres ferits en un tiroteig a Alzira arran d'una disputa familiar
-
Mazón defén que el Tribunal Superior l’ha eximit de responsabilitat penal i rebutja entregar els whatsapps del dia de la dana
-
Detenen un home de 85 anys per la mort violenta de la seua exnora de 47 a Madrid
-
Detenen a Alacant un home per la mort de la seua parella a Leganés