Evo Morales viatja de Mèxic a Cuba per a una consulta mèdica
L’expresident de Bolívia podria estar preparant el trasllat a l’Argentina per a organitzar l’estratègia per als pròxims comicis.
L’expresident de Bolívia, Evo Morales, ha viatjat des de Mèxic a Cuba per a una consulta mèdica, segons han informat fonts diplomàtiques i l’entorn del mandatari, que han apuntat que es tracta d'una estada temporal.
S’ha especulat que Morales té la intenció de traslladar-se de Cuba a l’Argentina una vegada que Alberto Fernández assumisca la presidència el 10 de desembre, i des d’allí organitzar l’estratègia del seu partit, el Moviment al Socialisme (MAS) per als pròxims comicis, que encara no tenen data.
L’expresident va eixir de Bolívia l’11 de novembre després que les forces armades l’obligaren a deixar el càrrec i es va establir a Mèxic, que l’ha acollit com a asilat polític. Una llei consensuada entre el govern interí bolivià, presidit per Jeanine Áñez, i el MAS ha anul·lat les eleccions del 20 d’octubre per a iniciar un procés d’urgència per a unes noves eleccions.
Més llegit
-
Sanció de 650.000 euros a la VIU per obligar l'alumnat a identificar-se amb reconeixement facial en els exàmens
-
Dos dones ferides al centre de València en caure'ls un arbre pel vent
-
Avís taronja per vent fort, que ja registra màximes de 145 km/h a Xodos
-
L’hotel del Benidorm Fest llança un comunicat fals i es queda tan... Pancho
-
Catalá anuncia que se sancionarà a Compromís per "embrutar la ciutat" amb la seua nova campanya sobre transport
-
Presó sense fiança per a l'home acusat de matar el veí d'un tir a Catarroja