Evacuen 6.500 persones per un possible despreniment d’una presa a Anglaterra
Les autoritats asseguren que “representa una amenaça important per a la vida” del veïnat.
La policia britànica ha evacuat al voltant de 6.500 persones al nord-est d’Anglaterra pel temor a un possible despreniment de la presa de l’embassament de Toddbrok. Les autoritats han assegurat que una de les parets ha sigut danyada per les fortes pluges que s’han produït durant dies a la zona.
Les autoritats han recomanat als residents que han estat fora del municipi que es mantinguen allunyats de l’àrea, ja que l’incident “representa una amenaça important per a la vida” del veïnat.
L'evacuació es produeix després que les fortes pluges dels últims dies hagen provocat inundacions sobtades en àrees del nord d'Anglaterra, que han arribat a provocar el col·lapse de ponts i el tancament de carreteres.
Més llegit
-
Mazón demana personar-se en la causa penal que investiga la gestió de la dana
-
El cap dels bombers forestals d'Alzira qüestiona que Basset ignorara la retirada del cabal del Poio: "Em costa de creure"
-
Troben un motorista mort en una zona de vegetació sis dies després de desaparéixer a Saix
-
Un bebé queda ferit al Pinós per la mossegada d'un gos
-
Llorca anuncia mesures per a pal·liar l’impacte de la guerra de l’Iran: una nova línia de crèdit de l'IVF de cent milions i ajudes als autònoms
-
L'exalcalde d'Agres Josep Manuel Francés s'enfronta a tres anys de presó per cobrar "indegudament" el sou