La policia busca l'autor del tiroteig amb 16 ferits al metro de Nova York
Es tractaria d'un home amb una màscara de gas i un jupetí de construcció taronja com a possible sospitós
Almenys huit persones han resultat ferides de bala en un tiroteig registrat aquest dimarts en el metro de Nova York, en el qual aparentment també es va detonar una bomba de gas, segons mitjans locals. En total, almenys 16 persones han resultat ferides en aquest succés.
La policia està buscant a un home amb una màscara de gas i un jupetí de construcció taronja com a possible sospitós de l'atac, assenyalen les mateixes fonts.
Les imatges distribuïdes en les xarxes socials mostren a diverses persones ferides i cobertes de sang sent ateses en una andana de l'estació del carrer 36 a Brooklyn, en el barri de Sunset Park, una zona amb una gran població mexicana.
També s'han publicat algunes fotografies d'un vagó de metre ple de fum i a hores d'ara, no està clar si el tiroteig va tindre lloc en l'estació o dins d'un tren.
No s'està investigant com terrorisme
La comissària de Policia de la ciutat, Keechant Sewell, ha aclarit que el tiroteig no s'està investigant com un possible acte de terrorisme.A més, Sewell ha ampliat que ara mateix no corre perill la vida de cap dels setze ferits, dels quals deu tenen ferides de bala.
Les autoritats han demanat als ciutadans evitar la zona, on s'han desplegat nombroses ambulàncies i unitats de policia.
La governadora de l'estat, Kathy Hochul, ha escrit en Twitter que ha rebut un informe de la situació a Brooklyn i que els equips d'emergència estan en l'àrea.
Més llegit
-
Educació publica 14.261 llocs vacants que s'oferiran en el pròxim procés d'adjudicació de places docents
-
Moren un home de 52 anys i una dona de 53 per colps de calor a la Comunitat Valenciana
-
Mor un turista de 65 anys a la platja de Pinedo
-
Carlos Mazón es reunix amb representants de l'agrupació ciutadana d'afectats per la dana Tots a una Veu
-
El PSOE tria la valenciana Rebeca Torró com a secretària d'organització
-
Vilamarxant prohibix el consum d’aigua potable tres mesos després de detectar un plaguicida