Biden dona per acabada la pandèmia de covid-19
Amb més d'un milió de morts, els Estats Units és el país del món que més víctimes ha registrat per la pandèmia iniciada al març de 2020
El president dels Estats Units, Joe Biden, considera que ja "s'ha acabat" la pandèmia de la covid-19, encara que assegura que el seu govern continua treballant contra els problemes generats pel coronavirus.
En una entrevista de la cadena CBS gravada al saló de l'automòbil de Detroit, Biden va posar com a exemple que "ningú" portava mascareta en aquest saló i tots els assistents semblaven estar en "molt bona forma".
Aquesta mateixa setmana, el director general de l'Organització Mundial de la Salut, Tedros Adhanom Ghebreyesus, va assegurar que el món "mai ha estat tan prop de la fi de la pandèmia de covid-19", després de registrar-se la xifra més baixa de morts en el món des de l'inici de la crisi sanitària.
Amb més d'un milió de morts, els Estats Units és el país del món que més decessos ha registrat per la pandèmia iniciada el març de 2020, segons dades de la Universitat Johns Hopkins.
Durant l'última setmana, hi ha hagut una mitja de 60.000 contagis diaris i prop de 400 morts, d'acord amb els centres per al control de malalties (CDC).
El 67,7% de la població estatunidenca està vacunada contra la covid-19 i, d'aquest grup, el 48,6% s'ha aplicat una dosi de reforç.
L'agost passat, els CDC van deixar de recomanar el distanciament social i les quarantenes per a persones exposades al coronavirus.
Més llegit
-
Carlos Mazón presenta la dimissió com a president de la Generalitat: "Ja no puc més"
-
Mazón compareix a les 9 hores per a aclarir el seu futur polític després de parlar diverses vegades este diumenge amb Feijóo
-
Vilaplana declara que Mazón atenia telefonades a El Ventorro i que no feia la sensació de tindre pressa quan es van separar al pàrquing
-
Vilaplana declara que Mazón atenia telefonades al Ventorro i que no feia la sensació de tindre pressa quan van separar-se
-
Convocades les oposicions per a cobrir 1.959 places de mestres, que per primera vegada s'iniciaran al setembre
-
L'esquerra demana a Mazón que dimitisca ja i convoque eleccions: "Abans o després el poble valencià parlarà"