Biden dona per acabada la pandèmia de covid-19
Amb més d'un milió de morts, els Estats Units és el país del món que més víctimes ha registrat per la pandèmia iniciada al març de 2020
El president dels Estats Units, Joe Biden, considera que ja "s'ha acabat" la pandèmia de la covid-19, encara que assegura que el seu govern continua treballant contra els problemes generats pel coronavirus.
En una entrevista de la cadena CBS gravada al saló de l'automòbil de Detroit, Biden va posar com a exemple que "ningú" portava mascareta en aquest saló i tots els assistents semblaven estar en "molt bona forma".
Aquesta mateixa setmana, el director general de l'Organització Mundial de la Salut, Tedros Adhanom Ghebreyesus, va assegurar que el món "mai ha estat tan prop de la fi de la pandèmia de covid-19", després de registrar-se la xifra més baixa de morts en el món des de l'inici de la crisi sanitària.
Amb més d'un milió de morts, els Estats Units és el país del món que més decessos ha registrat per la pandèmia iniciada el març de 2020, segons dades de la Universitat Johns Hopkins.
Durant l'última setmana, hi ha hagut una mitja de 60.000 contagis diaris i prop de 400 morts, d'acord amb els centres per al control de malalties (CDC).
El 67,7% de la població estatunidenca està vacunada contra la covid-19 i, d'aquest grup, el 48,6% s'ha aplicat una dosi de reforç.
L'agost passat, els CDC van deixar de recomanar el distanciament social i les quarantenes per a persones exposades al coronavirus.
Més llegit
-
Quaranta detinguts i un menor denunciat per violació en la nit de Sant Joan a València, amb 75.000 persones a les platges
-
El Ministeri d'Educació abaixarà les ràtios en l'etapa 0-3: màxim de quatre menors d'un any per educador
-
Fins quan serà festiu el 24 de juny a la Comunitat Valenciana?
-
L'onada de calor deixa màximes de 39,6 °C a Anna i la segona nit de Sant Joan més càlida de la sèrie històrica
-
La UDEF assenyala que Zapatero va cobrar 200.000 euros per mediar amb el govern de Bolívia a favor d'una empresa
-
Troben el cadàver d'un home a l'aparcament d'un centre comercial de Xàtiva dins d'un cotxe que no era seu
Més vist
-
23.06.2026 | Especial Fogueres: La mascletà - Pirotècnia Hermanos Ferrández
-
24.06.2026 | Cantem! | Pedreguer vs. Piles
-
24.06.2026 | Especial Fogueres: La mascletà - Pirotècnia Alto Palancia
-
23.06.2026 | Cantem! |Pedreguer vs. Piles
-
23.06.2026 | Informatiu nit
-
23.06.2026 | NTC llengua de signes migdia