Almenys 43 persones moren pels lliscaments de terra a Kènia
Les intenses pluges registrades els últims dies provoquen soterraments i la destrucció d'infraestructures.
Almenys 43 persones han mort al comtat de West Pokot, a Kènia, en quedar soterrades en diversos lliscaments de terra. Els lliscaments s'han produït després de diversos dies d'intenses pluges.
Les autoritats han informat que s'han recuperat 15 cossos i que continua la recerca de la resta de desapareguts. El govern kenià ha anunciat el desplegament d'helicòpters militars i policials per a ajudar en les tasques de rescat, davant de les dificultats d'accés a algunes àrees a causa de les condicions meteorològiques i la destrucció d'infraestructures.
En els últims dos mesos, constants pluges torrencials, lliscaments de terra i inundacions, sobretot, a la part nord de Kènia han causat la mort d'almenys 48 persones i han afectat altres 144.000, segons l'Oficina de l'ONU per a la Coordinació d'Assumptes Humanitaris.
Més llegit
-
Estos són els radars que més multes posen a la Comunitat Valenciana
-
El granís arrasa 5.000 hectàrees de cítrics i deixa pèrdues superiors als 22 milions només a la Plana Baixa
-
La Guàrdia Civil carrega contra un grup de joves d'origen marroquí en la quarta nit d'aldarulls a Torre Pacheco
-
Un detingut a Guipúscoa per la implicació en l'agressió a un home a Torre Pachecho
-
Detenen un home a Antella per la mort de nou cadells de podenc valencià
-
La inflació valenciana escala fins al 2,6% el juny per l'encariment de carburants i aliments