Almenys 14 morts en un atac contra la policia egípcia al Sinaí
Human Rights Watch calcula que en quatre anys han mort en combat més de 4.000 insurgents i agents de seguretat.
Almenys catorze policies han mort aquest dimecres en un atac contra un lloc de control a la ciutat d'Al-Arish, al nord de la península egípcia del Sinaí, segons han informat fonts de seguretat.
En l'atac, confirmat per la televisió estatal egípcia, també han mort almenys quatre terroristes, mentre que altres han aconseguit fugir. La policia inspecciona les rutes d'eixida de la zona on ha ocorregut el tiroteig, al sud d’aquesta ciutat costanera del Mediterrani, per a tractar de capturar els terroristes fugits.
El nord del Sinaí és la base d'operacions de Wilayat Sina, un grup terrorista afiliat al Daesh que ha reivindicat l'autoria de desenes d'atacs terroristes els últims anys.
Més de 4.000 morts en quatre anys
Human Rights Watch calcula que des del gener del 2014 fins al juny de l'any passat, 3.076 insurgents i 1.226 membres de les forces de seguretat han mort en combat a la regió del Sinaí, segons un informe publicat la setmana passada. Però el govern egipci rebutja aquestes dades. A la regió està en vigor un estat d'exclusió militar, per la qual cosa la premsa no hi pot accedir per a verificar les informacions de manera independent.
Més llegit
-
Sabor Amar Paellas, de Quito, millor paella del món en el concurs internacional de Sueca
-
Un mort i una ferida en un accident entre un cotxe i una moto en la CV-339, a Llíria
-
Sánchez anuncia una nova ajuda de 30.000 euros per al lloguer amb opció de compra per a jóvens
-
La Guàrdia Civil desarticula un laboratori de cocaïna i dos punts de venda de droga a Silla i Picassent
-
El govern espanyol notifica 7.499 pisos turístics il·legals a la Comunitat Valenciana que hauran de retirar els anuncis de les plataformes
-
Bartolomé Pérez, sobre la salut mental: "Hauria d’estar completament normalitzada en el currículum escolar”