Canvi de quinzena a Cullera: marxa i arribada massiva de turistes als apartaments de platja
Els equips de neteja treballen a contrarellotge per a preparar fins a huit pisos al dia en un cap de setmana amb el 95% de canvi d’inquilins
El canvi de quinzena es nota als apartaments de platja de Cullera. Uns turistes deixen les claus i, en qüestió d’hores, uns altres les agafen per a començar les vacances. “Agafem ací les claus, allí estan els llençols i després ja venim, deixem les claus i res més”, conta Luis Miguel Peceña, visitant de Madrid. María José Martínez, de València, explica que ha repetit destinació: “Hi hem estat dos setmanes i hem repetit perquè ens agradava. L’any passat ho vam fer amb un particular i enguany, amb una immobiliària”.
A la immobiliària Alquitur de Cullera gestionen 140 apartaments i, entre ahir i hui, el 95% canvien de llogaters. Els equips de neteja treballen sense parar per a tindre’ls a punt. “En este apartament han eixit vora les 9-10 del matí, nosaltres a les 10:30 ja estàvem ací i al voltant de les 15:30-16:00 entraran uns altres”, detalla Fernando Rambla, operari d’Alquitur.
Un equip de dotze persones enllestix els pisos per al relleu. En grups de dos o tres, poden arribar a netejar de sis a huit apartaments cada dia. “Depén de l’apartament, de si és gran o xicotet, de si està brut o net”, apunta Rambla. La responsable de manteniment, Lorena Juárez, reconeix que estos dies són especialment intensos: “Els estris sense escurar, roba per tots els llocs, mobles canviats, l’arena de la platja se l'enduen ací. Ara és una bogeria, perquè entren tots hui, volen vindre prompte i els que se’n van, volen anar-se’n tard”.
El perfil més habitual és el de famílies amb xiquets, i alguns inquilins són tan fidels que fa més de quinze anys que reserven el mateix apartament estiu rere estiu.
Més llegit
-
Mor atropellada una dona quan creuava una avinguda a Alacant
-
Extingit l'incendi forestal declarat este dissabte de vesprada a Xàtiva
-
La Generalitat tanca parcs naturals i suspén activitats a l’aire lliure davant de l’alerta roja per calor extrema
-
Estes són les setze noves festes valencianes declarades d'interés turístic
-
Sis persones ateses per inhalació de fum en l'incendi d'un habitatge a l'avinguda de Blasco Ibáñez de València
-
Emergències emet un avís especial per temperatures extremes persistents i risc d'incendis forestals