La vaga dels autobusos interurbans d’Alacant provoca cues en les línies cap a l’aeroport i Sant Vicent
Els conductors que cobrixen els servicis mínims han patit crisis d’ansietat per la pressió dels passatgers, segons els sindicats
La segona jornada de vaga dels autobusos interurbans de l’àrea metropolitana d’Alacant ha deixat este divendres llargues cues en les línies que connecten la ciutat amb l’aeroport i amb Sant Vicent del Raspeig. Els sindicats han denunciat que alguns conductors assignats als servicis mínims han necessitat assistència sanitària per crisis d’ansietat derivades de la pressió dels passatgers.
L’empresa La Alcoyana, coneguda pels vehicles blaus, ha parlat de “boicot” i ha assegurat que la normalitat es restablix de manera progressiva.
La vaga afecta no només Alacant i els municipis del voltant, sinó també les comarques de l’Alcoià i el Comtat, on també opera la companyia.
Els treballadors reclamen millores laborals i salarials, així com més informació per part de l’empresa. De moment no hi ha acord i els sindicats han anunciat que la vaga continuarà el 31 d’octubre, els dies 20 i 21 de novembre i que, a partir del 9 de desembre, podria ser indefinida si no hi ha pacte.
Més llegit
-
Mor una dona després de precipitar-se des d'un dècim pis amb els dos fills, que han resultat ferits greus
-
Detingut a Madrid el lladre de la bicicleta exclusiva d’un pilot de MotoGP robada al circuit de Cheste
-
Cauen 210 bombones de butà en rebentar una roda del camió que les transportava per l'A-7
-
Les víctimes de la dana afirmen que no es reuniran amb Pérez Llorca si no retira l'acta de diputat a Mazón
-
Hugo Duro rescata un punt contra el Sevilla (1-1)
-
Consulta els carrers que estaran tallats per la Marató de València i el dispositiu especial de trànsit