UGT insta la direcció de Ford a negociar un ERTO per a tota la factoria davant de la falta d'estabilitat
El sindicat es pregunta si el plantejament de la companyia garanteix l'estabilitat per a 2019.
El sindicat UGT en Ford Almussafes ha assegurat que prefereix negociar un Expedient de Regulació Temporal d'Ocupació (ERTO) en les mateixes condicions per al conjunt de la factoria que avançar vacances col·lectives dels empleats de producció de vehicles.
La direcció de Ford Almussafes va plantejar als sindicats un ERTO de 13 dies entre els mesos de novembre i gener en la planta de motors, mentre que per a la planta de vehicles va proposar parar la producció durant nou dies, a costa de les vacances dels treballadors.
Sobre aquest tema, la secció sindical d'UGT a Almussafes es pregunta si el plantejament de la companyia, que segons ells qüestiona el model de negociació desenvolupat en la fàbrica durant una dècada, garanteix l'estabilitat per a 2019.
Així mateix, UGT demana que es declaren com a jornades industrials, en lloc de com a parades, els dies 10, 11 i 31 d'aquest mes per als torns diürns i 9, 10 i 18 per al torn de nit.
Més llegit
-
La Guàrdia Civil remet a la jutgessa de la dana la telefonada en què l'Aemet va dir que la pluja anava cap a Conca el 29-O
-
Apareix un cadàver en una platja de Cullera sense signes de violència
-
Sis detinguts i 1.700 quilos de cocaïna confiscats en un nou colp a la xarxa de narcos escapçada fa uns dies
-
La Oreja de Van Gogh actuarà el 4 de setembre al Roig Arena de València
-
El funeral d'estat per les víctimes de la dana se celebrarà a l'interior del Museu de les Ciències Príncep Felip
-
Un atac israelià mata onze civils a Gaza mentre Israel identifica el cadàver de l'ostatge Eliyahu Margalit