Els taxistes amenacen amb bloquejar l'aeroport de València
Denuncien que l'espai de la parada és insuficient i la meitat dels taxis han d'esperar en zones de circulació, que s'ha suprimit la segona parada en eixides i que s'ha reduït l'espai per a taxis amb reserva
Els taxistes denuncien l'abandó que pateix la parada de taxis de l'aeroport de València i amenacen de bloquejar les instal·lacions.
L'Associació Gremial del Taxi de València i la Federació Sindical del Taxi de València i Província volen denunciar públicament la situació de deixadesa que pateixen els taxis de València que presten servei a l'aeroport valencià.
En un comunicat adverteixen que si l'aeroport no pren decisions en uns dies, els taxis de València pararan l'aeroport al febrer i al març per a fer-ho coincidir amb les fires de l'Emobility World Congress, Cevisama i la celebració de les Falles.
Segons denuncien, l'espai habilitat és insuficient i la meitat dels taxis han d'esperar en zones de circulació per a poder accedir a la parada.
Zones de descàrrega ocupades per altres vehicles
Segons les denúncies dels taxistes, les zones per a descarregar clients estan ocupades per altres vehicles i si un taxista els carrega en les àrees on aparquen la resta de cotxes, “se'ns multa”. A més, s'ha eliminat la segona parada de taxis en la zona d'eixides i s'ha reduït l'espai d'espera per a taxis que tenen una reserva prèvia.
Un altre problema en l'aeroport és que s'han retirat els mitjans audiovisuals per a passar des de la bossa de taxis a la parada principal. “Hem d'avisar-nos els uns als altres a viva veu”, lamenten.
També denuncien que els urinaris dels taxistes “no passen els controls sanitaris més elementals".
Així mateix, les instal·lacions de la zona d'espera que els taxistes usen per a menjar està ocupada des de fa tres anys per un indigent. “Se'ns ha promés repetidament solucionar el problema”, però no s'ha fet res.
Més llegit
-
El sol dona pas als núvols des d'este dimarts
-
El centre de salut de la Coma reobri l’atenció primària amb un reforç de la seguretat
-
València marca un ple tècnic d’ocupació en Setmana Santa
-
La fràgil economia de les farmàcies rurals
-
La tripulació d’Artemis ja és la que ha viatjat més lluny en l’espai i i s’acosta al moment de pèrdua de comunicacions
-
La majoria de la població canadenca creu que cal considerar l'adhesió a la Unió Europea
Més vist
Més escoltat
-
06.04.2026 | 90 minuts
-
06.04.2026 | "El Gastroturista", amb Vicent Gil | Juan Salvador Gayà: la cuina valenciana tradicional i la gastronomia de Pasqua
-
07.04.2026 | Les notícies del migdia
-
07.04.2026 | Les notícies del matí
-
07.04.2026 | 90 minuts
-
06.04.2026 | L'hora de la cultura | El vestuari com a element clau del llenguatge cinematogràfic i "El Pretext"