Directes
Ara en la televisió
AÇÒ ÉS UN DESTARIFO

Els taxistes amenacen amb bloquejar l'aeroport de València

Denuncien que l'espai de la parada és insuficient i la meitat dels taxis han d'esperar en zones de circulació, que s'ha suprimit la segona parada en eixides i que s'ha reduït l'espai per a taxis amb reserva

Un taxi circula per l'aeroport de València en una imatge d'arxiu / Aitor Serra Martín (Shutterstock)

Els taxistes denuncien l'abandó que pateix la parada de taxis de l'aeroport de València i amenacen de bloquejar les instal·lacions.

L'Associació Gremial del Taxi de València i la Federació Sindical del Taxi de València i Província volen denunciar públicament la situació de deixadesa que pateixen els taxis de València que presten servei a l'aeroport valencià.

En un comunicat adverteixen que si l'aeroport no pren decisions en uns dies, els taxis de València pararan l'aeroport al febrer i al març per a fer-ho coincidir amb les fires de l'Emobility World Congress, Cevisama i la celebració de les Falles.

Segons denuncien, l'espai habilitat és insuficient i la meitat dels taxis han d'esperar en zones de circulació per a poder accedir a la parada.

Zones de descàrrega ocupades per altres vehicles

Segons les denúncies dels taxistes, les zones per a descarregar clients estan ocupades per altres vehicles i si un taxista els carrega en les àrees on aparquen la resta de cotxes, “se'ns multa”. A més, s'ha eliminat la segona parada de taxis en la zona d'eixides i s'ha reduït l'espai d'espera per a taxis que tenen una reserva prèvia.

Un altre problema en l'aeroport és que s'han retirat els mitjans audiovisuals per a passar des de la bossa de taxis a la parada principal. “Hem d'avisar-nos els uns als altres a viva veu”, lamenten.

També denuncien que els urinaris dels taxistes “no passen els controls sanitaris més elementals".

Així mateix, les instal·lacions de la zona d'espera que els taxistes usen per a menjar està ocupada des de fa tres anys per un indigent. “Se'ns ha promés repetidament solucionar el problema”, però no s'ha fet res.

També et pot interessar

Veure totes les activitats