El sector lacti alerta que ja es nota desproveïment als supermercats
En la primera jornada de parada en la indústria làctia, la interprofessional Inlac indica que la vaga de transports provoca el col·lapse de ramaderies i fabricants
El desproveïment de llet i de productes lactis "s'està notant ja" als lineals dels supermercats "a causa del bloqueig del transport", segons l'Organització Interprofessional Làctia Inlac que reuneix els productors i la indústria.
Aquesta associació ha indicat que la vaga de transports "provoca el col·lapse de ramaderies i fabricants", a més d'aquest desproveïment, segons ha assenyalat en un comunicat en el començament d'aquesta primera jornada de parada anunciada en la indústria làctia.
La interrupció en la circulació de camions "està posant en perill" el subministrament de pinso a les granges, d'embalatge i material a les plantes de producció i l'eixida de llet i altres productes lactis acabats cap als supermercats.
Els productes lactis "són essencials" i posar-los a la disposició de la ciutadania "és bàsic", ha recordat, mentre ha fet una crida al "diàleg i a la responsabilitat" per a trobar una eixida al conflicte.
Més llegit
-
L'Aemet eleva a roig l'avís per pluges intenses i tempestes al litoral de València per a este diumenge
-
L'alcalde d'Almussafes dimitix dels càrrecs en el PSPV-PSOE per les dos denúncies d'assetjament laboral i sexual
-
La resurrecció haurà d'esperar (2-1)
-
Episodi de pluges a la vista
-
Els pescadors valencians podran treballar 143 dies en el 2026 en compte dels 9,7 que proposava inicialment Brussel·les
-
Leire Díez, l'expresident de la SEPI i el soci de Santos Cerdán, en llibertat amb mesures cautelars
Més vist
Més escoltat
-
12.12.2025 | 90 minuts
-
12.12.2025 | Carlos Civera presenta '4 historias al piano: las baladas de Chopin'
-
12.12.2025 | Les notícies del migdia
-
12.12.2025 | TERRA DE BOUS
-
12.12.2025 | ContrÀpunt
-
12.12.2025 | "El més viral", amb Fran Sevilla | L’aplaudit discurs de Nerea Pérez de las Heras en els Premis Ídolo