El secretari d'Estat de Turisme afirma a Benidorm que l'Imserso "no està en risc" i començarà en les dates habituals
Per a Valdés, aquesta garantia "és compatible amb una necessària reflexió sobre el programa i quin és el servei que s'ofereix i com integrar al sector hoteler"
El programa de majors Imserso "no està en risc" i començarà a ser comercialitzat en les mateixes dates que en els últims anys, ha assegurat aquest dijous el secretari d'Estat de Turisme, Fernando Valdés.
En la inauguració del Digital Tourist de Benidorm, al costat de l'alcalde benidormer, Toni Pérez, i al secretari autonòmic de Turisme, Francesc Colomer, entre altres, Valdés ha sigut preguntat pels periodistes per l'Imserso i ha volgut aclarir que "el programa no està en risc".
"Està garantida l'operativitat del programa de l'Imserso i el seu inici en temporada regular", de manera que aquest 2022 "es començarà a comercialitzar en les dates tradicionals d'aquests anys perquè els nostres majors continuen gaudint", ha assegurat.
Per a Valdés, aquesta garantia "és compatible amb una necessària reflexió sobre el programa i quin és el servei que s'ofereix", així sobre "com integrar al sector que fa el servei, especialment a l'hoteler, que és una part fonamental del servei".
Ha incidit que, en paral·lel a la prioritat que no s'interrompa el programa, és necessària una "reflexió" que permeta fer una escolta activa, veure les opinions del sector i dels majors i com "podem continuar oferint incorporar a l'Imserso en la nostra gran ambició, que Espanya competisca en el futur en qualitat i no en costos".
El preu fixat per l’Imserso i els adjudicataris obliga els hotels espanyols a treballar a un preu net de 22 € per persona i dia, incloent-hi allotjament en pensió completa amb vi i aigua, wifi gratis, calefacció i aire condicionat i tots els serveis de l’hotel.
Més llegit
-
À Punt interposarà accions legals als jutjats per la possible sostracció del vídeo del Cecopi
-
Sabor Amar Paellas, de Quito, millor paella del món en el concurs internacional de Sueca
-
Un mort i una ferida en un accident entre un cotxe i una moto en la CV-339, a Llíria
-
Temperatures en ascens i ruixats dispersos als Ports i l'Alt Maestrat en l’inici de la segona quinzena de setembre
-
Es cancel·la l'última etapa de la Vuelta per les manifestacions propalestines a Madrid
-
Sánchez anuncia una nova ajuda de 30.000 euros per al lloguer amb opció de compra per a jóvens