La salut de les persones majors amb rendes baixes, en risc per la pobresa energètica
Els més majors tenen dificultats per a combatre el fred i la calor a les cases
La factura de la llum puja i en moltes cases els costa fer-hi front. Segons un estudi fet en mig miler de vivendes de la ciutat de València, la pobresa energètica posa en risc la salut de les persones majors de rendes mitjanes i baixes, ja que no poden combatre el fred i la calor a les vivendes.
Les persones majors de rendes baixes viuen en males condicions ambientals. Lluny de les recomanacions de l'Organització Mundial de la Salut, que diu que la temperatura ha de mantindre's entre els 20 i els 24 graus, per a evitar problemes de salut, la majoria superen els 28 graus almenys durant huit hores al dia.
Millorar l'eficiència de les cases, moltes vegades envellides, ajudaria a reduir la pobresa energètica.
Més llegit
-
La Conselleria d'Universitats qualifica d'“intolerable” que es negue la paraula al representant de la Generalitat en l'obertura del curs acadèmic de l'UJI
-
Controlat l'incendi industrial a Albuixec
-
L'Elx continua sent invencible
-
Dissabte amb calor d'estiu i tempestes de vesprada al nord
-
Mazón remodelarà el Consell el 5 de novembre després de l'eixida de Gan Pampols
-
L'FBI deté Tyler Robinson, de 22 anys, com a sospitós del crim contra l'activista Charlie Kirk
Més vist
Més escoltat
-
11.09.2025 | LA VESPRADA D'À PUNT | Primera Part
-
12.09.2025 | 90 minuts
-
11.09.2025 | Cadena de valor T8 | El problema a l'accés a la vivenda
-
10.09.2025 | Les notícies del matí
-
12.09.2025 | "Festes" amb Pepa Gómez | L'actualitat sobre la Magdalena, les Falles i les Fogueres
-
12.09.2025 | "Gran Pantalla" amb Pau Gómez | “El cautivo” d'Alejandro Amenábar