Puente explorarà amb el sector aeri la restricció de vols curts dins de la normativa europea
El ministre ha dit que s'està duent a terme un impuls a la producció i ús dels combustibles sostenibles en l'aviació i l'ús d'aeronaus i vehicles més eficients
El ministre de Transports i Mobilitat Sostenible, Óscar Puente, ha afirmat que promourà un procés de diàleg amb els agents del sector aeri per a explorar la viabilitat de restringir vols curts "dins de totes les possibilitats que permet la normativa comunitària".
Ho ha confirmat durant la seua compareixença en el Congrés per a explicar les línies generals del seu departament en la legislatura.
PSOE i Sumar es van comprometre en el seu acord de govern a impulsar la reducció de vols curts amb alternatives ferroviàries per a reduir les emissions.
En aquest marc, Puente ha confirmat que començarà a estudiar-ho amb el sector aeri, així com altres solucions efectives que conduïsquen a un millor medi ambient.
El ministre també ha destacat, dins de l'àmbit de transport aeri, la participació d'Espanya en les propostes normatives del paquet Objectiu 55, la implantació del programa Corsia, o les iniciatives en l'àmbit del cel únic europeu per a la reducció d'emissions.
Puente ha esmentat que s'està duent a terme un impuls a la producció i ús dels combustibles sostenibles de l'aviació, al mateix temps que es potencia el desenvolupament de mesures d'àmbit tecnològic fomentant l'ús d'aeronaus i vehicles més eficients.
D'altra banda, ha assenyalat que un altre dels reptes als quals s'enfrontarà el seu Ministeri serà garantir i la seguretat dels serveis d'Aena i avançar en els plans d'ampliació o remodelació en marxa en el marc del Document de Regulació Aeroportuària.
Més llegit
-
Detenen a Gandia el treballador d'un banc per estafar 25.000 euros a una clienta d’avançada edat
-
Troben un home mort al seu domicili en tornar a Gátova després de l’incendi
-
“Tornem a casa per a l’adeu definitiu”: La Gossa Sorda revela quan i on serà el seu últim concert
-
Una conductora resulta ferida lleu a València després que el tramvia atropellara el seu vehicle
-
Els bombers treballen en l'extinció de l'incendi que manté confinat el veïnat de Gátova
-
El santuari romà de la cova Donas de Millares, nominat a uns premis de National Geographic
Més vist
-
21.08.2026 | Entrada mora dels Moros i Cristians d'Ontinyent | Primera part
-
24.08.2026 | Informatiu migdia | L'oratge
-
23.08.2026 | Informatiu nit | L'oratge
-
23.08.2026 | Informatiu migdia
-
21.08.2026 | Entrada mora dels Moros i Cristians d'Ontinyent | Segona part
-
21.08.2026 | Entrada cristiana dels Moros i Cristians d'Ontinyent | Segona part