Preocupació en Ford Almussafes per una possible baixada de producció
El comité d'empresa parla d'"incerteses" i aclareix que seran els plans de producció els que determinen les conseqüències per a la plantilla.
La plantilla de Ford Almussafes espera amb preocupació notícies de la direcció local, que podria anunciar una baixada de la producció. El mes que ve, el comité d'empresa es reunirà amb la direcció per a preparar el llançament del nou model Kuga, previst per a després de l'estiu, i els treballadors esperen un poc més de llum sobre l'assumpte.
Per al president del comité d'empresa, Carlos Faubel, els plans de producció de la planta seran els que determinen les conseqüències per a la plantilla, i no tant l'anunci del grup de reduir un 10 per cent, vora 7.000 treballadors, els llocs de treball del grup a tot el món. De fet, aquest pla, segons Faubel, no forma part de la reestructuració que s'ha iniciat a Europa. Per a Faubel, recentment renovat com a secretari general d'UGT de la planta, hi ha incertesa per veure "com Ford assigna aquests nous models i en quines fàbriques, incerteses molt importants".
Des de la Intersindical a Ford, Paco González s'ha manifestat en aquest mateix sentit, i ha assegurat que, de moment, el missatge que arriba als treballadors és que "la direcció no té notícies".
La direcció de la factoria convocarà al juny la comissió consultiva per a exposar als treballadors els plans del segon semestre i també hi ha prevista una trobada del comité europeu.
Més llegit
-
El colp de calor pot matar en hores: així s'ha d'actuar per a evitar-ho
-
Avís groc per temperatures altes, vent i granissades en bona part de la Comunitat Valenciana
-
Les devastadores inundacions de Texas deixen ja 52 víctimes mortals, 15 d'elles xiquets
-
Les arruixades donen una treva, però la calor extrema es manté a la Comunitat Valenciana
-
Calor i tempestes de vesprada
-
L'accident d'un camió carregat d'àcid clorhídric a l'A-7 obliga a confinar durant hores el veïnat d'Alcàsser